رفع دغدغه های مردم نایسر پیگیری جدی و مستمر می خواهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

رفع دغدغه های مردم نایسر پیگیری جدی و مستمر می خواهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رفع دغدغه های مردم نایسر پیگیری جدی و مستمر می خواهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/01/رفع-دغدغه-های-مردم-نایسر-پیگیری-جدی-و-مس/ مجله روز Tue, 26 Jan 2021 04:16:45 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/01/رفع-دغدغه-های-مردم-نایسر-پیگیری-جدی-و-مس/ به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در بازدید از منطقه منزوی شهری نایسر ، سنندج به خبرنگاران گفت: ما در اردوگاه حضور داشتیم. وی افزود: مشکلات و نگرانی های بیان شده امروز توسط اقشار مختلف مردم به طور کامل برطرف شده و روند پیگیری این مطالبات در دستور کار …

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در بازدید از منطقه منزوی شهری نایسر ، سنندج به خبرنگاران گفت: ما در اردوگاه حضور داشتیم.

وی افزود: مشکلات و نگرانی های بیان شده امروز توسط اقشار مختلف مردم به طور کامل برطرف شده و روند پیگیری این مطالبات در دستور کار مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به عدم دسترسی برخی از ساکنان این منطقه منزوی شهری به تأسیسات اساسی آب ، برق و گاز گفت: “حل اینگونه مشکلات باید به دستگاههای مسئول ارجاع شود. “

حجت الاسلام والمسلمین پورذهابی افزود: امروز از وضعیت مراکز آموزشی نایسر نیز بازدید شده است اما متأسفانه این مراکز مواردی داشته اند که باید در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی افزود: نظارت بر نگرانی ها و مشکلات مردم نایسر با سفر امروز به پایان نخواهد رسید و پیگیری های لازم را برای رفع نگرانی های مردم نجیب این منطقه دور افتاده شهری انجام خواهیم داد.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این بازدید سه ساعته از محله ها و مناطق مختلف منطقه منفصل شهری نایسر بازدید و محدودیت های آموزشی ، رفاهی و خدماتی این مورد را مورد بررسی و بازدید قرار داد. منطقه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.