تغییر آیکن اپلیکیشن آمازون به خاطر شباهت با سبیل هیتلر+ عکس

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

تغییر آیکن اپلیکیشن آمازون به خاطر شباهت با سبیل هیتلر+ عکس

تغییر آیکن اپلیکیشن آمازون به خاطر شباهت با سبیل هیتلر عکس https://majalehirani.ir/2021/تغییر-آیکن-اپلیکیشن-آمازون-به-خاطر-شبا/ مجله ایرانی Thu, 04 Mar 2021 07:14:44 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/تغییر-آیکن-اپلیکیشن-آمازون-به-خاطر-شبا/ به گزارش مجله ایرانی؛ در مصاحبه ای با بی بی سی ، آمازون تأیید کرد که این نماد قبل از تغییر در چندین کشور وجود داشته است. “تصویر نوار آرم آمازون بلافاصله سبیل هیتلر را به ما یادآوری می کند ، زیرا شکل و شمایل این سبیل برای همیشه ماندگار است [ناخودآگاه] “ذهن ما حک …

به گزارش مجله ایرانی؛ در مصاحبه ای با بی بی سی ، آمازون تأیید کرد که این نماد قبل از تغییر در چندین کشور وجود داشته است. “تصویر نوار آرم آمازون بلافاصله سبیل هیتلر را به ما یادآوری می کند ، زیرا شکل و شمایل این سبیل برای همیشه ماندگار است [ناخودآگاه] “ذهن ما حک شده است.”

نماد برنامه جدید آمازون از بسته بندی محصولات این شرکت الهام گرفته شده است و یک نوار چسب آبی در بالای آن قرار دارد. آمازون می گوید: “ما این نماد جدید را به منظور ایجاد احساس انتظار ، هیجان و شادی که مشتریان هنگام خرید آن تجربه می کنند ، طراحی می کنیم.” دقیقاً مانند وقتی که بسته ما را جلوی درب خود می بینند. »

ماجراجو

آیکون های قدیمی در سمت چپ و آیکون های جدید در سمت راست

لورا ولدون ، بنیانگذار شرکت طراحی استودیو LWD ، می گوید: “مارک ها به طور مداوم در حال دستکاری و تغییر آرم خود هستند.” این نشانه خوبی است که آمازون در حال گوش دادن به مشتریان خود است. “واضح است که مدیران آمازون به بازخورد مشتری این شرکت اهمیت می دهند و آن را اولویت اصلی خود می دانند.”

چهره آدولف هیتلر ، رهبر نیروهای نازی در جنگ جهانی دوم ، چنان مشهور است که مردم می توانند آن را از طریق اشیا objects بی جان ، حتی از طریق اشیا in بی جان به یاد بیاورند. اولین نمونه های نمادها و دستگاه های نازی دیده شد. در سال 2002 ، برند ورزشی Umbro کفشی را به نام Cyclone روانه بازار کرد. این نام که یادآور گاز سمی نیروهای نازی و علت مرگ میلیون ها نفر در سراسر اروپا بود ، انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

مزایای استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی

استفاده از اپلیکیشن زبان های انگلیسی یکی از موثرترین روش های یادگیری زبان است و مزایای خاصی دارد. در ادامه برخی از مهمترین مزایای استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی را بررسی می کنیم.

  • مقرون به صرفه: اولین و مهمترین دلیل مقرون به صرفه بودن اپلیکیشن ها است. با وجود رایگان بودن بسیاری از اپلیکیشن ها اما بسیار مفید می باشند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.
  • یادگیری براساس سرعت کاربر: اپلیکیشن های زبان انگلیسی امکان یادگیری با سرعت دلخواه را فراهم کرده اند. می توانید از همان قسمتی که متوقف شده اید، ادامه دهید و در صورت نیاز درس ها را تکرار کنید.
  • انعطاف پذیری زمانی: با استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی می توانید درس ها یا فعالیت ها را بر اساس زمان بندی خود انجام دهید و همچنین در هر زمان دلخواه به محتوا دسترسی پیدا کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.