«حاشیه مشهد» منطقه هدف بنیاد مستضعفان می‌شود

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

«حاشیه مشهد» منطقه هدف بنیاد مستضعفان می‌شود

«حاشیه مشهد» منطقه هدف بنیاد مستضعفان می‌شود https://majale-rooz.ir/2021/01/حاشیه-مشهد-منطقه-هدف-بنیاد-مستضعفان/ مجله روز Fri, 08 Jan 2021 14:22:34 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/01/حاشیه-مشهد-منطقه-هدف-بنیاد-مستضعفان/ رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با استاندار خراسان رضوی و مسئولان مشهد مقدس از ورود بنیاد برای ساماندهی حومه مشهد خبر داد و گفت: آن را بگیرید. به گزارش مجله روز و به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان ، سید پرویز فتاح در جلسه بررسی وضعیت حومه مشهد مقدس با اشاره به بازدید میدانی …

رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با استاندار خراسان رضوی و مسئولان مشهد مقدس از ورود بنیاد برای ساماندهی حومه مشهد خبر داد و گفت: آن را بگیرید.

به گزارش مجله روز و به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان ، سید پرویز فتاح در جلسه بررسی وضعیت حومه مشهد مقدس با اشاره به بازدید میدانی خود از حومه مشهد در روز پنجشنبه ، وی گفت: قبل از این جلسه ، یک بازدید دو ساعته از مناطق مختلف در حومه مشهد داشتم و برخی اقدامات که در آن مناطق انجام شده بود را از نزدیک مشاهده کردم. اما علیرغم کارهایی که در این زمینه ها برای بهبود اوضاع انجام شده است ، هنوز هم باید تلاش های دستگاه های مختلف انجام شود.

رئیس بنیاد مستضعفین ادامه داد: “ما و همه مسئولان ، به دنبال مسئله ساکنان مناطق حاشیه ای هستیم ، باید به این واقعیت توجه کنیم که ساکنان این مناطق ، حتی اگر در حومه جغرافیایی شهر ، مردم شریف و عزیزی هستند که امام خمینی (ره) آنها را صاحبان اصلی این انقلاب می دانستند و این افراد چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در طول هشت سال دفاع مقدس همیشه حضور داشتند بنابراین ، در دهات باید بدانیم که ساکنان این مناطق ، در واقع ، متن اصلی سیستم و انقلاب هستند.

فتاح گفت: “متأسفانه نقاط ضعفی در ارائه خدمات به این عزیزان وجود دارد.” اما باید بدانیم که انتظارات این افراد در سیستم و مسئولان آنقدر نیست که کشور نتواند آنها را برآورده کند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه “کمبود زمین” در این مناطق یکی از اصلی ترین نیازهای توسعه خدمات به ساکنان حومه مشهد مقدس است ، افزود: آستان قدس دارای زمینی در این مناطق و خوشبختانه توافق نامه هایی بین استانداران و آستان برای استفاده از این زمین ها برای توسعه خدمات به مردم ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه بنیاد مستضعفان مایل است برخی از زمین های این مناطق را تحویل دهد ، گفت: “در جلسه امروز که همه مقاماتی که در سازماندهی در حومه مشهد اعلام کردیم که بنیاد مستضعفان برای چند قسمت آماده است. ” در حومه شهر ، این اختیار را دارد که مناطق این مناطق را برای خدمت به ساکنان این محله ها و ارائه این پروژه به آنها واگذار کند.

فتاح افزود: ما همچنین پیشنهاد دادیم که در برنامه جامع سازماندهی حومه مشهد برای بنیاد مستضعفان نقشی در نظر گرفته شود و بر این اساس بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت از حومه مشهد به عنوان منطقه هدف برای کمک به سازماندهی این مناطق “. یادت باشه.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سرمایه گذاری های بنیاد مستضعفان در استان خراسان رضوی گفت: بنیاد مستضعفان در زمینه های صنعتی ، کشاورزی ، تولیدی ، عمرانی ، و غیره که بزرگترین آنها پروژه ساخت کارخانه کنسانتره است. سنگ آهن در معدن سنگ خواف است که حدود 2500 تا 3 میلیارد تومان برای ساخت آن سرمایه گذاری شده است و در حال حاضر بیش از 86٪ رشد فیزیکی دارد و انتظار داریم که مرحله اول در پایان سال افتتاح می شود.

وی افزود: علاوه بر این سرمایه گذاری ها ، بنیاد مستضعفان نیز اقدامات قابل توجهی در اجرای پروژه مواسات در استان خراسان رضوی انجام داده و از ابتدای تاجگذاری تاکنون حدود 93 میلیارد تومان اعتبار برای حمایت اختصاص داده است به ضعیف ترین و آسیب پذیرترین “. این کمک ها از طریق کمیته امداد ، بهزیستی ، سپاه ، بسیج ، گروه های جهادی و مردم این استان توزیع شده است.

فتاح خاطرنشان کرد: در این سفر بنیاد مستضعفان مستضعفان استان خراسان رضوی 15 هزار بسته معیشت 500 هزار تومانی در نظر گرفت و هم اکنون این بسته های معیشتی توزیع می شود

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.