ایران سرزمین مقاومت، مردانگی و غیرت است

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

ایران سرزمین مقاومت، مردانگی و غیرت است

ایران سرزمین مقاومت، مردانگی و غیرت است https://majale-rooz.ir/2021/02/ایران-سرزمین-مقاومت،-مردانگی-و-غیرت-اس/ مجله روز Thu, 11 Feb 2021 19:34:20 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/02/ایران-سرزمین-مقاومت،-مردانگی-و-غیرت-اس/ سرلشکر سلامی گفت: نیروی زمینی سپاه ضمانت تضمین استقلال ، تمامیت ارضی و حفظ نظام کشور و امنیت ملی است و گفت: نیروی زمینی سپاه به یک قدرت دفاعی پایدار و متحرک در سطح زمین دست یافته است. سرلشکر حسین سلامی در حاشیه شانزدهمین رزمایش زمینی پیامبر اکرم (ص) از نیروهای زمینی سپاه خواست تا …

سرلشکر سلامی گفت: نیروی زمینی سپاه ضمانت تضمین استقلال ، تمامیت ارضی و حفظ نظام کشور و امنیت ملی است و گفت: نیروی زمینی سپاه به یک قدرت دفاعی پایدار و متحرک در سطح زمین دست یافته است.

سرلشکر حسین سلامی در حاشیه شانزدهمین رزمایش زمینی پیامبر اکرم (ص) از نیروهای زمینی سپاه خواست تا استقلال ، تمامیت ارضی و حفظ نظم و امنیت ملی کشور را تضمین کنند. : “به گفته رهبر ، نیروهای زمینی ستون فقرات قدرت هستند. این دفاع از کشور است.

فرمانده کل سپاه با تشریح جزئیات رزمایش پیامبر اعظم (ص) 16 افزود: “در این رزمایش ترکیبی از تمام عناصر اصلی قدرت رزمی زمینی سپاه به نمایش گذاشته شد. ، دفاع مستحکم در مواضع ثابت ، عملیات ضد هلی کوپتر ، استفاده از بالگردهای تهاجمی نیروی زمینی ، استفاده از جمله اقدامات انجام شده در طول تمرین هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی و مین های پرشی و استفاده از نیروی آتش زرهی و ترکیب دسته های مختلف نیروی زمینی سپاه بود.

وی با بیان اینکه ترکیب آتش و حرکت علیه دشمنان در مواضع ثابت و متحرک نشان دهنده تدوین تاکتیک های جدید در نیروی زمینی سپاه است ، افزود: نیروی زمینی سپاه با استفاده از همه سیستم ها قدرت تهاجمی پیدا کرده و دارای قدرت دفاع ثابت است. در زمین در مقابل دشمنان به دست می آید

سرلشکر سلامی استفاده موثر از هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی ، تهاجمی و خودکشی و استفاده موثر از قدرت تهاجمی بالگردها و پرتاب موشک و راکت از راه دور را از نقاط جدید این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: تفاوت این رزمایش با تمرینات قبلی است.

فرمانده کل سپاه نکات مهم این رزمایش را فرماندهی ، کنترل و مدیریت یک سیستم سیستماتیک و پیشرفته مجهز به آخرین دستاوردهای سیستم های فرماندهی و ترکیب همه بخش ها با یکدیگر عنوان کرد. افزود: قدرت هجومی مداوم را در یک عملیات گسترده به نیروی زمینی ارائه می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.