کلاب هاوس، عادی سازی گفت‌وگو

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

کلاب هاوس، عادی سازی گفت‌وگو

کلاب هاوس، عادی سازی گفت‌وگو https://majale-rooz.ir/2021/04/کلاب-هاوس،-عادی-سازی-گفت‌وگو/ مجله روز Sun, 04 Apr 2021 08:17:22 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/04/کلاب-هاوس،-عادی-سازی-گفت‌وگو/ مهمترین تأثیر همه این ارتباطات ، رویکرد به چارچوب ذهنی افراد در امور کلی است. تحول جدیدی که نمایانگر یک تغییر عمده است ، شبکه خانه های باشگاه های مجازی است. این شبکه اجتماعی فقط با صحبت کردن و گوش دادن پیشرفت می کند. هیچ نظری نمی توان گذاشتبدون عکس و احتمال جعلی بودن را …

مهمترین تأثیر همه این ارتباطات ، رویکرد به چارچوب ذهنی افراد در امور کلی است. تحول جدیدی که نمایانگر یک تغییر عمده است ، شبکه خانه های باشگاه های مجازی است. این شبکه اجتماعی فقط با صحبت کردن و گوش دادن پیشرفت می کند. هیچ نظری نمی توان گذاشت
بدون عکس و احتمال جعلی بودن را به حداقل می رساند. اتفاقی که جو را در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر بسیار وحشی کرده است. ایرانیان به سرعت و فعالانه به این شبکه پیوسته و به طور فعال در آن مشارکت دارند. برجسته ترین ویژگی این شبکه مکالمه است. شما باید صحبت کنید و باید گوش دهید. برای همه رایگان است ، حداقل به همه رمان ها با مضامین مختلف گوش دهید. طبیعی است که افراد با تمایلات خود اتاق هایی را تشکیل دهند.

هر کس می تواند وارد اتاقی شود که دوستان و طرفدارانشان می توانند با آن عنوان بیایند و صحبت کنند. اتفاق عجیبی در صحنه سیاسی رخ داده است. مردم به ترتیب بیرون می آیند و س questionsال می کنند یا صحبت می کنند. س oftenالات و جوابها اغلب در اتاقها پرسیده می شود. گاهی اوقات فاصله بین اعتقاد ، فکر و سیاست و سingال پرسشگر به اندازه زمین و آسمان است ، اما آنها گوش می دهند. انجماد کینه ها و آشوب های خشونت آمیز و البته موضع گیری ، گفتگو با یکدیگر ، یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی و نتیجه فضای مجازی گذشته است. این هموار پیش می رود. متأسفانه ، تلاش های افراط گرایان در هر دو طرف بسیار متمرکز بر جلوگیری از وقوع این اتفاق است.

می توان فهمید که بعد از این همه وقایع و احتمالاً مسافت خونین در طول این دهه ها ، استفاده از این فضا برای نیروهای متوسط ​​و عادلانه دشوار است و همه انتقام می گیرند. افراط گرایان هر دو طرف اصرار داشتند که هیچ صدایی دیگر در این فضا شنیده نشود و این شبکه را به عنوان یک بار تلقی کنند. در بسیاری از موارد ، این کینه های طولانی مدت قابل درک است. تاکنون دو طرف رسانه های خاص خود را داشته اند و صحبت های بد و اشتباهی داشته اند ، آنها گفتگو را تحمل نمی کنند. عرفی سازی گفتگو با همه می تواند افراط گرایان را به حاشیه براند. و مهمتر از همه ، واقعیتها از هر دو طرف برهنه و بدون سانسور منتقل می شوند.

در زمینه سیاست ، یکی از بحث برانگیزترین رمان های سیاسی رادوتن به روزنامه نگاران مشهور فرید مدرسی و احسان کیان به ارث رسید. تلاش این دو روزنامه نگار برای جذب شخصیت های سیاسی و نامزدها ، به ویژه آقایان دوستان انور ابی اعتراض کردند. آقای ظریف وزیر امور خارجه بود و مدیران اتاق باید بر اساس قوانین جمهوری اسلامی حکومت کنند. اما من دوست دارم اعتراض در گفتگو باقی بماند و به گزارش فرید مدرسی ، همان که هست ، منجر نشود. و همه روشنفکران باید از این محاصره های مخالف و موارد ناشناخته تبرئه شوند. درست مثل اینکه ایکاش قانون فیلتر کردن را در همه شبکه های اجتماعی کنار گذاشت. در هر صورت ، مکالمه با این شبکه اجتماعی آغاز شده است. در میان دورترین افراد. علی رغم همه مشکلات ، این شبکه اجتماعی هنوز نشان داد که گفتگو چندان دشوار نیست.

منتشر شده در روزنامه اعتماد شنبه ، 4 آوریل 00

کلاب هاوس چگونه کار می کند؟

با ضربه زدن روی نام هر اتاق گفتگو می توانید به آن بپیوندید. همه این گروه ها برای ورود یا خروج شما باز هستند. هدف کلاب هاوس این است که کاربران گفتگوهایی با موضوعات مختلف را دنبال کنند. شما به عنوان یک مخاطب وارد یکی از اتاق های گفتگوی برنامه می شود و اگر بخواهید صحبت کنید باید گزینه “raise your hand” (دست خود را بالا ببرید) را بزنید. بعد سخنرانان از شما دعوت می کنند که شروع به صحبت کنید.

اتاق های گفتگوی کلاب هاوس اغلب توسط متخصصان، افراد مشهور، سرمایه گذاران بزرگ، روزنامه نگارها و… میزبانی می شوند. علاوه بر این می توانید خودتان هم یک اتاق گفتگو ایجاد کنید. کلاب هاوس اعلام کرده مدیرانی استخدام کرده تا مطمئن شود این پلتفرم محلی برای گفتار گفتگوی آزاد و سالم است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.