آسیب های آموزش مجازی دانش آموزان/توصیه به والدین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

آسیب های آموزش مجازی دانش آموزان/توصیه به والدین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آسیب های آموزش مجازی دانش آموزان/توصیه به والدین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majalehirani.ir/2021/آسیب-های-آموزش-مجازی-دانش-آموزان-توصیه/ مجله ایرانی Thu, 28 Jan 2021 03:13:28 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/آسیب-های-آموزش-مجازی-دانش-آموزان-توصیه/ نصیب صاحب در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: انحراف یا اختلال در کار و تأخیر در کار یک پدیده رایج است ، خصوصاً در زمینه آموزش که اکنون به دلیل ماهیت مجازی مدارس ، در بین دانش آموزان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در همین حال ، خانواده ها به دلیل فشارهای مختلف …

نصیب صاحب در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: انحراف یا اختلال در کار و تأخیر در کار یک پدیده رایج است ، خصوصاً در زمینه آموزش که اکنون به دلیل ماهیت مجازی مدارس ، در بین دانش آموزان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در همین حال ، خانواده ها به دلیل فشارهای مختلف ناشی از شیوع ویروس کرونا ، با فشارهای اضافی مربوط به تحصیل فرزندان خود روبرو شده اند. اند.

وی گفت: بارها مشاهده شده است كه برخی والدین سهل انگاری و ساده انگاری را در فرزندان خود پذیرفته اند. اند در حالی که نتایج اکنون نه تنها کمیت و کیفیت آموزش را کاهش می دهد ، بلکه در ابعاد گسترده تری در آینده بر آنها تأثیر می گذارد.

شخی ادامه داد: علی رغم اینکه ریشه های اهمال کاری درونی است ، باید از تأثیر والدین به عنوان یک عامل مهم خارجی یاد کرد. به عبارت دیگر ، والدینی که تاکنون در محور دوم آموزش بوده اند اند، به دلیل شرایط خاص فعلی ، اساساً در اولین محور است و شاید کمبود تجربه در زمینه یادگیری مجازی و دانش اندک در مورد این محور ناخواسته منجر به دانش شود فرا گرفتن آنها به سراغ کارهایی می روند که انجام آنها سرگرم کننده تر است یا انجام آنها دردناکتر است.

آنها با تأکید بر اینکه والدین می توانند با رعایت نکاتی ساده اختلال عملکرد فرزندان خود را کاهش دهند ، گفتند: چهار یک زمان ثابت و تعیین کننده توسط والدین برای هر قسمت از مدرسه ، از جمله ساعت کلاس ، استراحت و تکالیف ، یکی از اقدامات موثر در تعطیلی مدارس است.

این روانشناس بالینی گفت: باید توجه داشت كه والدین در خانه نقش معلمی را بازی نمی كنند و امور مربوط به تحصیل كودك خود را به كادر آموزشی واگذار می كنند و فقط نقش سابق خود را مانند پشتیبان بازی می كنند. در واقع ، برای رسیدن به یک چیز مهم ، نباید هیچ اصل مهم دیگری را که نقش امنیت است ، کنار گذاشت.

وی گفت: “اگر دانش” فرا گرفتن در صورت وجود بی نظمی در تحصیل ، اعم از غیبت نامناسب یا عدم انجام تکالیف ، والدین باید به فرزندشان اجازه دهند که با عواقب آن روبرو شود و مسئولیت رفتار خود را به عهده وی بگذارد. همچنین بهتر است اعضای خانواده در کلاس های دانش مجازی شرکت کنند فرا گرفتن با تماشای تلویزیون ، مونتاژ و … برای مطالعه و اختصاص دادن و اختصاص این زمان.

شخی گفت: از نظر روانشناسی این احتمال وجود دارد که نظریه آناند دلیل رفتارهای بی احتیاطی باشد. بر این اساس دانش داشته باشید فرا گرفتن می توان از احساسات منفی ، اقدامات اضطرابی جلوگیری کرد آورده شده خودتان را به تأخیر بیندازید در این حالت والدین باید علت نگرانی کودک خود را شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

گفت: روحیه را تقویت کن اثر و با استفاده از تقویت مثبت و پاداش دادن به رفتارهای م effectiveثر دانش ، اعتماد به نفس ایجاد کنید فرا گرفتن اقدام م Anotherثر دیگر والدین جلوگیری از اختلال عملکرد دانش آموزان است. همچنین به دلیل زمان تبادل اطلاعات در مدارس مجازی و صرف وقت زیاد در این مکان ؛ والدین نباید از تأمین وضعیت اوقات فراغت و سلامت روان فرزندان خود غافل شوند.

روش های پرورش خلاقیت در معلمان

  • ایده های نو بدهید: نوآوری یکی از گام های مهم برای پرورش خلاقیت در معلم ها است. معلمان باید به دنبال راه هایی باشند که نوآوری آنها را شکوفا کند و با خلق ایده های جدید و طرز فکر متفاوت، موجب پرورش خلاقیت شوند.
  • از قدرت تخیل خود استفاده کنید: یکی از تکنیک های بهبود خلاقیت این است که تصور کنید اگر بتوانید یکی از متغیرها را در یک زمینه خاص کنترل کنید یا اگر بتوانید چیزی را تغییر دهید، چه اتفاقی می افتد.
  • از اشتباه کردن نترسید: نترسیدن از اشتباهات برای خلق ایده های جدید بسیار مهم است. شما باید افکار جدید را جایگزین افکار موجود کنید و ببینید آنها شما را به کجا می رسانند.

بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت خلاقیت دانش آموزان

امروزه تکنولوژی نقش مهمی در زندگی انسان ها دارد و در حقیقت بکار گیری آن، نقش مهمی در تحولات زندگی بشر ایفا می کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن مدارس، می توان از تکنولوژی برای تقویت خلاقیت دانش آموزان استفاده نمود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.