شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت بومی‌سازی ماموریت‌ها را میسر می کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت بومی‌سازی ماموریت‌ها را میسر می کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majalehirani.ir/2021/شوراهای-آموزش-و-پرورش-ظرفیت-بومی‌سازی/ مجله ایرانی Thu, 14 Jan 2021 02:27:03 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/شوراهای-آموزش-و-پرورش-ظرفیت-بومی‌سازی/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محسن حاجی میرزایی که عصر امروز کنفرانس هفته شورای آموزش و پرورش را با حضور اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، محسین و معاون دبیر شورا و رئیس وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد ، امروز گفت شورای آموزش و پرورش منطقه از طریق شبکه 360 در جلسه خوشحال …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محسن حاجی میرزایی که عصر امروز کنفرانس هفته شورای آموزش و پرورش را با حضور اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، محسین و معاون دبیر شورا و رئیس وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد ، امروز گفت شورای آموزش و پرورش منطقه از طریق شبکه 360 در جلسه خوشحال وی گفت: “حضور جامعه ای 4000 نفری نشان می دهد كه طرفداران شدیدی از جمعیت آموزش و پرورش در سراسر كشور وجود دارد.”

او گفت که قانون مجالس وی گفت: “آموزش و پرورش پتانسیل بسیار ویژه و ارزشمندی ایجاد کرده است.” تغییر نگرش مهم است. “

حاجی میرزایی با بیان اینکه با تصمیم گیری های مهم در تلاش هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم ، گفت: با ساماندهی بیش از یک میلیون معلم مشکل تعطیلی مدارس وجود داشت اما شورای آموزش و پرورش می تواند امور را در سیستم آموزش و پرورش سازمان دهد. شدن

حاجی میرزایی با بیان اینکه امروزه تمرکز بر آموزش به یکی از دغدغه های عمومی تبدیل شده است ، افزود: این قانون به اجتماعی شدن آموزش کمک می کند و آموزش را با گروه های سایر زمینه ها ترکیب می کند.

وی گفت که چشم انداز ما همکاری مشترک است هم ترازی وی که در مدیریت توسعه یافته است ، ادامه داد: “ما به دنبال مشارکت سایر نهادها در آموزش و پرورش هستیم تا ارزش های جدید را با ترکیب آنها ایجاد کنیم. ما گروهی هستیم که افراد را در برابر مشارکت موثر در زندگی تربیت می کنیم ، ما یک نقطه قوت هستیم ما پرورش می دهیم که آنها باید در این مناطق نقش داشته باشند. هرچه فعالیت بیشتر همسو باشد ، کار بهتر انجام می شود.

حاجی میرزایی با بیان اینکه اخیراً جلسه ای با وزرای مختلف داشتیم ، گفت: در این گفتگو اوها تاکنون 8 وزیر کابینه و 5 معاون رئیس جمهور در حال مبادله مباحث و مذاکرات بوده اند یوهای شما او بین کلاس ها پول می داد.

او یکی از مهمترین مأموریت هاست مجالس آموزش سعی می کند یکدیگر را احساس کنیم هم ترازی وی گفت: “از طریق شورا ، ما جامعه را درگیر می كنیم.” ما مهمترین نهادهایی هستیم که بالاترین سطح تعامل دولت با مردم را داریم و می خواهیم سیاست ها را بومی سازی کنیم و شوراهای آموزش و پرورش توانایی بومی سازی مأموریت ها را فراهم می کنند. می کردن

وزیر آموزش و پرورش گفت: “قانون تاسیس آموزش بیان می کند که یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی باید مهارتی را بیاموزد. ما با این ایده که یک نهاد آموزش و پرورش مکانی است که دانش را در ذهن انسان ذخیره می کند ، رویکرد را تغییر دادیم. ” زیرا انسان باید فرصت تفکر و تأثیرگذاری داشته باشد.

وی گفت: “ما در آموزش فنی و حرفه ای و رشد مهارت به كمك شوراهای آموزش و پرورش نیاز داریم.” “پیشرفت زیادی در زمینه ساخت مدرسه حاصل شده است ، اما ما هنوز هم باید کاربری فضاها را تغییر دهیم. اکنون حدود 22٪ از واحدهای آموزشی نیاز به مقاوم سازی و نوسازی دارند.” .

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: “در شرایط کرونا ، نقش استان ها و سرزمین ها افزایش یافت ؛ در برخی مناطق ، می توانیم امتحانات حضوری انجام دهیم ، که شورای آموزش و پرورش می تواند با در نظر گرفتن ستاد ، آنها را انجام دهد. تاج پادشاهی استان ها جا را برای توسعه آموزش فراهم می کنند.

سرانجام حاجی میرزایی گفت: مجالس به آموزش نیاز دارند همراستایی و مأموریت های آنها درمورد توسعه همکاری ها همسو شده و به آنها فکر می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.