طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما …

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما …

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما … https://majale-rooz.ir/2021/01/طارمی-زیاد-اهل-جنجال-و-حاشیه-نیست-اما/ مجله روز Sun, 17 Jan 2021 03:03:07 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/01/طارمی-زیاد-اهل-جنجال-و-حاشیه-نیست-اما/ از زمان انتقال مهدی طارمی به پرتغال ، حاشیه خود را تقریباً به صفر رسانده و اکنون مانند فوتبالیست های بزرگ دنیا زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزش گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته این مانع از این نشد که هر از گاهی شوخی های تندی کند. به گزارش مجله روز ، این …

از زمان انتقال مهدی طارمی به پرتغال ، حاشیه خود را تقریباً به صفر رسانده و اکنون مانند فوتبالیست های بزرگ دنیا زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزش گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته این مانع از این نشد که هر از گاهی شوخی های تندی کند.

به گزارش مجله روز ، این روزنامه مشرق وی نوشت: “ط مهدی طارمی نماد کامل سفیر فوتبال ایران است ؛ مهاجم سابق پرسپولیس این روزها چنان در پورتو می درخشد که تعداد مربیان و تیم های بزرگی در جهان کم است که این کار را نکنند مهدی که با آقای گلی به همراه ریو آو در لیگ پرتغال مشهور شد ، در یک انتقال جذاب به عضویت پورتو ، یکی از معروف ترین تیم های اروپا درآمد و با هر دو جنگید که اکنون بازیکن ذخیره نیست ، بلکه یکی از دو مهاجم اصلی تیمش است. در مدت حضور خود به عنوان بازیکن ثابت در پورتو ، او چندین گل مهم و البته چندین پاس گل مهم به ثمر رسانده است و یکی از بهترین گلزنان است با نفوذ این تیم.

درخشش طارمی در این دوره به قدری زیاد بوده که بسیاری از هواداران فوتبال ایران اکنون پورتو را برای او بسیار کوچک می دانند و می گویند با این توانایی او باید برای فصل آینده به تیم های قدرتمند اروپایی برود. البته هنوز فصل به پایان نرسیده است ، او از لیگ های مختلف پیشنهادهایی دریافت کرده و بعید به نظر می رسد که مهدی در پایان این فصل چمدان خود را ببندد و به یک باشگاه مشهورتر در اروپا برود.

مهدی طارمی علاوه بر درخشش در زمین فوتبال در سال های اخیر ، نام خود را نیز از زمین بلند کرده است ؛ هم به خاطر حاشیه های شخصی اش و البته به خاطر کارهای خوبی که انجام داده است. پسری که می گوید زیاد جنجالی نیست و ترجیح می دهد در اوقات فراغت خود کتاب بخواند ، در فصول اخیر خصوصاً از زمان پیوستن به پرسپولیس خیلی صریح نبوده است. اگرچه او همیشه سعی در خلاص شدن از مسائل پیش پا افتاده داشته است ، اما رسانه ها خواسته یا ناخواسته متوجه او شده اند و تمام حرکات وی زیر ذره بین انجام شده است. کسانی که مهدی را می شناسند می گویند او علاوه بر کتاب ، دو سرگرمی دیگر هم دارد. ماشین و لباس در حالی که اطلاعات زیادی در مورد اتومبیل رانندگی وی شناخته نشده است ، او همیشه سعی می کند شیک پوش باشد و از خرید لباس های جدید دریغ نمی کند! البته او شخصیتی جذاب در ایران است ، خصوصاً در زادگاهش بوشهر. گفته می شود که کمکی که به دیگران می کند در جایی منعکس نمی شود ، اما همه او در تولید نقاب در اولین روزهای حساس شیوع تاج در ایران مثال زدنی بود. وی با ساختن سایتی در بوشهر ، به سرعت تولید ماسک برای هموطنان خود را آغاز کرد تا این ویروس خطرناک باعث مرگ بیشتر نشود. تلاش وی برای کمک به مهار کرونا و تولید ماسک و در دسترس قرار دادن آن در معرض دید مردم چنان مورد توجه قرار گرفت که رسانه های پرتغالی نیز از وی تمجید کردند. مهدی که فرزند یک دوست خانوادگی است ، بیشتر کارهای خیریه خود را در ایران با کمک پدر و برادر اداره می کند و در آن مسیر اگر بتواند کمک کند دریغ نمی کند.

جدای از این موارد ، مهدی طارمی حاشیه ها و جنجال های مختلفی در فضای مجازی داشته است که بیشتر مربوط به فوتبال و سبک بازی آن است. اما اظهارات وی در مورد سایر موضوعات نیز مورد توجه قرار گرفته و یکی دو اظهار نظر وی مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از جالب ترین نوشته های مهدی طارمی در فضای مجازی مربوط به شیوع ویروس کرونا در آن زمان بود که افراد زیادی را قرنطینه کرده بود. مهدی طارمی اما با ارسال پیامی از مسئولان خواست “آب و برق را رایگان کنند”. وی نوشت: “در این زمان خاص ، باید در مورد همدیگر فكر كنیم ، از نظر مالی به هم كمك كنیم.” مسئولان محترم ، اکنون آب و برق رایگان تأمین کنید که شرایط بسیار دشوار است و مردم نمی توانند به محل کار خود بروند ، بنابراین این وضعیت پایان می یابد. “این کمک شما به مردم است.” هرچند اوایل ، او توئیتی در مورد حذف اسرائیل دریافت کرد که با واکنش منفی رسانه های جهانی روبرو شد و حتی برخی خواستار تحریم این بازیکن از سوی فیفا شدند.

اگرچه اقدامات مهدی طارمی در فضای مجازی گاه و بیگاه توسط رسانه ها پوشش داده می شود ، وی از زمان انتقال به پرتغال حاشیه خود را تقریباً به صفر رسانده و اکنون مانند فوتبالیست های بزرگ جهان زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزش گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته این مانع از این نشد که گهگاهی کنایه های تندی به زبان آورد. به عنوان مثال ، او فقط دو روز پیش ، علیه مقامات فعلی دولت توییت کرد. توییت کنایه آمیز مهدی طارمی به وضوح متوجه دولت فعلی است که البته به زودی هشت ساله می شود. طارمی از دولت فعلی در شرایطی انتقاد کرده است که اتفاقاً طرفداران طرفدار دولت در میان افراد آن دولت دارند. یکی از آنها عباس عراقچی ، معاون وزیر امور خارجه است که حتی در ژوئیه 2017 در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی از مهدی طارمی به عنوان بازیکن محبوب خود نام برد. عراقی که قبلا فوتبال بازی می کرد ، حرفه ای ، در ژوئیه امسال ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شود. وی همچنین از مهدی طارمی که شایعه جدایی وی برای وی شایعه شده بود خواست در این باشگاه بماند. “به عنوان یک هوادار ، از آقای طارمی می خواهم که در پرسپولیس بماند ؛ زیرا او بسیار خوب است و من این بازیکن را بسیار دوست دارم. او عرق و انگیزه زیادی دارد ، با شور و شوق زیادی بازی می کند و همچنین توانایی گلزنی نیز دارد. در موقعیت گلزنی بسیار خوب ؛ اگرچه در چند ضربه آخر باعث حرص و طمع بعضی از افراد می شود (با خنده) ، اما فکر می کنم آینده درخشانی دارد و می تواند یکی از مهاجمان برجسته کشور باشد. “من دوست دارم در پرسپولیس “. چهار روز بعد ، مهدی طارمی که در آن زمان هنوز در پرسپولیس بازی می کرد ، به دیدار عباس عراقچی رفت و عکسی را در صفحه اینستاگرام خود به عراقچی و تخت روانچی منتشر کرد:” از شما بزرگان سیاست. من به عنوان یک پلیس ایرانی و ایرانی خوشحالم که شما را در کنار ما داریم. من از لطف شما و همه عزیزان قدردانی می کنم. “به امید سربلندی ایران اسلامی و ارتش سرخ”.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.