زنگ خطر کرونا برای ایران/ افزایش تعداد مبتلایان برای دومین هفته متوالی

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

زنگ خطر کرونا برای ایران/ افزایش تعداد مبتلایان برای دومین هفته متوالی

زنگ خطر کرونا برای ایران/ افزایش تعداد مبتلایان برای دومین هفته متوالی https://majalehirani.ir/2021/زنگ-خطر-کرونا-برای-ایران-افزایش-تعداد-م/ مجله ایرانی Sat, 16 Jan 2021 02:28:20 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/زنگ-خطر-کرونا-برای-ایران-افزایش-تعداد-م/ سدار جدید: با ادامه شیوع ویروس کرونوویروس در کشور ، برخی مقامات نسبت به افزایش سرپایی هشدار داده اند که نشانه آن در موارد هفتگی مشاهده می شود. وزیر بهداشت سعید نمکی گفت: “ما در حال حاضر نگران بازگشت کرونا هستیم ، زیرا بیماران سرپایی در حال افزایش هستند و این می تواند هشداری برای …

سدار جدید: با ادامه شیوع ویروس کرونوویروس در کشور ، برخی مقامات نسبت به افزایش سرپایی هشدار داده اند که نشانه آن در موارد هفتگی مشاهده می شود.

وزیر بهداشت سعید نمکی گفت: “ما در حال حاضر نگران بازگشت کرونا هستیم ، زیرا بیماران سرپایی در حال افزایش هستند و این می تواند هشداری برای شیوع جدید در فوریه و مارس باشد.”

بیشتر بخوانید: موج دیگری از کرونا در جریان است؟ / دکتر. رئیسی توضیح می دهد

هفته گذشته 605 برای کرونا به پایان می رسد

خوشبختانه این افزایش موارد سرپایی بیماران کرونو ویروسی هنوز منجر به شیوع بیماری نشده است که منجر به افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور شده است. هفته گذشته ، پس از ماه ها ، تعداد قربانیان کرونا هر روز دو رقمی می شد. به طور متوسط ​​روزانه بیش از 86 نفر به دلیل ویروس کرونو می میرند.

به طور کلی ، متأسفانه 605 نفر از 105 تا 15 ژانویه از Kovid-19 جان خود را از دست دادند ، 105 نفر کمتر از هفته قبل و کمترین میزان در 16 هفته گذشته. این بدان معناست که میزان مرگ و میر تاج در کشور همچنان رو به کاهش است ، اگرچه شدت افت آن نسبت به گذشته کاهش یافته است.

زنگ خطر برای ایران؛ تعداد بیماران را دوباره افزایش دهید

متأسفانه در نمودار تعداد بیماران کرونو ویروس اینگونه نیست و به نظر می رسد وزیر بهداشت نسبت به افزایش تعداد بیماران سرپایی هشدار می دهد.

در این مدت در ایران 4357 نفر به کرونا آلوده شده اند که این رقم نسبت به هفته قبل 427 نفر افزایش یافته است.

علیرضا زالی ، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران امروز گفت: “آنها به ویژه در بیمارستان بستری شدند.”

وی گفت: “این افزایش ممکن است موجی گذرا باشد ، اما اگر همین افزایش در 48 ساعت آینده ادامه یابد ، می تواند زنگ خطر جدی برای تهران باشد.”

البته به نظر می رسد با افزایش نسبی بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کشور از 41555 به 43547 نفر در دو هفته گذشته ، این زنگ خطر نه برای تهران بلکه برای ایران است.

تعداد بستری شدن در ویروس کرونا را کاهش دهید

خوشبختانه ، همانطور که آمارها نشان می دهد ، بیشتر موارد جدید بیماری ویروس کرونا قلب تحت تأثیر خفیف بیماری قرار گرفته اند ، زیرا تعداد افراد آلوده در مقایسه با چند هفته گذشته کاهش یافته است. هفته گذشته به طور متوسط ​​566 نفر مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در کشور پذیرفته شدند.

در مجموع 3965 نفر از 19 تا 25 ژانویه با Kovid-19 در بیمارستان بستری شدند ، در حالی که در حدود 11،497 ماه قبل.

درصد پاهای تاج؛ ایده آل

همانطور که انتظار می رفت ، با افزایش تعداد بیماران و کاهش تعداد مرگ و میرها از طرف دیگر ، میزان مرگ و میر این بیماری در کشور کاهش یافته و به 1.38 درصد رسیده است. برخی مطالعات بدون علامت میزان واقعی مرگ و میر ویروس کرونا را بین 0.5 تا 1 درصد تخمین زده اند.

وضعیت شهرها 7 قرمز ، 192 آبی

به نظر می رسد که این افزایش تعداد بیماران در برخی از شهرها نیز مشاهده شده است ، زیرا تعداد شهرهای مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب از چهار به هفت نفر افزایش یافته است. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ، 7 شهر استان مازندران در ساری ، آمل ، فریدونکنار ، قیمشهر و نکا و بندرگاز و کردوی لعل در استان گلستار است.

در واقع ، شهرهای آبی در گذشته در یک گروه زرد بودند ، اما به دلیل شرایط بیماری مناسب در این 192 شهر ، رنگ آبی محدودیت کمتری نسبت به شهرهای زرد تعریف شد.

4

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.