قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است https://majale-rooz.ir/2021/01/قدرت-پاسخگویی-به-جنایات-آمریکا-از-دستا/ مجله روز Sun, 17 Jan 2021 06:31:34 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/01/قدرت-پاسخگویی-به-جنایات-آمریکا-از-دستا/ مجله روز / لرستان مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: فروپاشی ائتلاف ابرقدرت ها ، توانایی پاسخگویی به جنایات آمریکا از جمله پرتاب موشک ها در پایگاه عین الاسد ، تقویت توانایی های نظامی و تسلیحاتی این کشور مهمترین دستاوردها است. ” محسن رشیدی در …

مجله روز / لرستان مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: فروپاشی ائتلاف ابرقدرت ها ، توانایی پاسخگویی به جنایات آمریکا از جمله پرتاب موشک ها در پایگاه عین الاسد ، تقویت توانایی های نظامی و تسلیحاتی این کشور مهمترین دستاوردها است. ”

محسن رشیدی در گفت وگو با مجله روز اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، چندین مستشار آمریکایی که در راس ارتش کشورمان بودند فرار کردند و نیروهای انقلابی ارتش ، که بخشی از ملت بودند ، پادگان ها را فعال کردند و اوضاع را هماهنگ کردند.

وی با بیان اینکه آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابتدای دفاع مقدس 40 درصد است ، افزود: پاسداران انقلابی اخیراً در جریان انقلاب اسلامی تأسیس شده اند و هیچ امکاناتی ندارند.

رشیدی اظهار داشت: در این شرایط ارتشی تا دندان مسلح با 100 درصد تمایل و پشتیبانی بیش از 40 کشور به مرزهای جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و ایده وی فتح تهران در یک هفته بود. .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به قداست این دفاع اظهار داشت: وقتی کار برای رضای خدا باشد ، مقدس است؛ نیروهای مردم ما نیز با دستان خالی و سلاح های شخصی مخالف رژیم بعثی صدام بودند. شاید در روزهای آغازین جنگ ، دشمن باور نمی کرد که چه کسی جلوی آنها را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ، اگر فقط به نیروهای دولتی و هزینه های مادی اعتماد می کردیم ، توفیقی کسب نمی کردیم ، اضافه کرد: امام خمینی (ره) با ایده ای جدید ، بسیج مردم را با نیروهای مسلح پیوند داد و رفت موفقیت و همه مردم آب را به دست آورید و این سرزمین را متعلق به خود بدانید.

رشیدی با اشاره به تاریخ باستان کشورمان گفت: “ما قبل از انقلاب جنگ های زیادی با کشورهای همسایه داشتیم و از کلمه دفاع نیز استفاده می کردیم ، اما به دلیل بی کفایتی پادشاهان ، هر بخشی از کشور را از دست دادیم زمان “.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه در جنگ هشت ساله کلمه مقدس در کنار دفاع قرار گرفت ، تصریح کرد: یکی از دلایل قوی برای حرمت این دفاع این بود که او عرفانی ترین ، الهی ترین و مجتهدترین فرد بود. از طرف دیگر ، امام خمینی (ره) صدام را کافر می خواند و خود صدام نیز از حامیان کفار بود ، بنابراین رزمندگان ما این جبهه را برای آنها کامل کردند و با اعتقاد به جبهه های جنگ شتافتند. در شعار اینکه چه چیزی را بکشیم و چه چیزی را بکشیم.

وی با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: زنان چه در مقام مادر یا همسر رزمندگان و چه در مراکز پشتیبانی جنگ و یا کارگر نقش بی بدیلی در دفاع مقدس داشتند. و پرستاران

رشیدی با تأکید بر برکات فعالیت های جهادی ، گفت: “اگر روحیه جهادی بر ما غلبه کند ، قطعاً در همه زمینه ها پیروز خواهیم بود و آن روحیه جهادی از جانب رزمندگان به ما رسیده است.”

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیام های گرانقدر شهدا در وصیت نامه های خود ، از جمع آوری 750 وصیت نامه شهدای استان تاکنون خبر داد و افزود: “اداره کل از این وصیت نامه ها در مجموعه ای چند جلدی تحت عنوان” کتاب شهدای لرستان “قابل چاپ پشتیبانی خواهد کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: فروپاشی ائتلاف ابرقدرت ها ، توانایی پاسخگویی به جنایات آمریکایی مانند پرتاب موشک در پایگاه عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی ، تقویت روحیه گروه های جهادی ، اتحاد نیروهای مسلح ، تقویت ارتش و سلاح های کشور. ارتقا the جایگاه زنان در جمهوری اسلامی ایران از مهمترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.