کارخانه‌های فولاد همه بدهکار شرکت برق هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

کارخانه‌های فولاد همه بدهکار شرکت برق هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کارخانه‌های فولاد همه بدهکار شرکت برق هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/01/کارخانه‌های-فولاد-همه-بدهکار-شرکت-برق/ مجله روز Mon, 18 Jan 2021 03:07:26 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/01/کارخانه‌های-فولاد-همه-بدهکار-شرکت-برق/ به گزارش خبرنگار آنلاین فریدون خودنیا وی در یک نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به قطعی برق در لرستان گفت: در پایان سال 1998 این رقم 9.3 درصد بود. وی گفت: این رقم در سال 91 26 درصد بود و در این راستا اقدامات خوبی برای کاهش قطعی برق در استان انجام داده ایم. …

به گزارش خبرنگار آنلاین فریدون خودنیا وی در یک نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به قطعی برق در لرستان گفت: در پایان سال 1998 این رقم 9.3 درصد بود.

وی گفت: این رقم در سال 91 26 درصد بود و در این راستا اقدامات خوبی برای کاهش قطعی برق در استان انجام داده ایم.

امسال تلفات برق در لرستان به 9 درصد می رسد

مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق لرستان ، قرائت دوره ای کنتورهای برق ، شناسایی کنتورهای معیوب و جایگزینی آنها ، شناسایی کنتورهای دستکاری شده و تصفیه آنها ، کل در، درب وی برق غیر مجاز و 2 مورد را از اقدامات انجام شده برای کاهش تلفات برق در استان ذکر کرد و گفت: “همچنین افزایش تعداد ترانسفورماتورها ، کاهش ولتاژ پایین شبکه ، تعمیر شبکه ولتاژ پایین و تعمیر کامل بهینه آن با کابلهای خود پشتیبانی به این معنا “. بوده است.

خودنیا وی با تأکید بر اینکه اتلاف برق طی یک سال مشاهده می شود ، گفت: اکنون نسبت به سال گذشته حدود دو دهم درصد بیشتر تلفات برق را کاهش داده ایم.

وی گفت: “ما انتظار داریم كه در پایان سال جاری ، تلفات برق در استان به 9 درصد برسد.” “لرستان از نظر کاهش تلفات برق در سال گذشته در رتبه ششم کشور قرار گرفته است.”

آیا خاموشی برای لرستان وجود دارد؟

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افت برق اعمال شده از نظر مصرف بهینه گفت: شرکت توانیر برای هر استان سهمیه در نظر گرفته است و اینکه آیا شرکت توزیع در هر استان می تواند از روشهای خود با توجه به کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کند ، قطعاً خاموش نخواهد شد.

خودنیا، اضافه شده: اگر به سقف نگاه نکنیم ، قطعاً استان یکی از خاموشی های اولین کمبود تولید برق خواهد بود.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده برای تنظیم روشنایی معابر ، کاهش ساعات کار ادارات به میزان یک ساعت و … مشکل خود در تأمین برق مشترکان ادامه داد: اگر روند اینگونه باشد ، بعید. می میدانم برای اعمال خاموش کردن در استان.

کلیه کارخانه های تولید فولاد به شرکت برق بدهکار هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان که در ادامه سخنان خود با اشاره به مصرف انرژی صنایع در استان گفت: طی سال جاری میزان مصرف انرژی صنایع 13 درصد بوده است و از نظر ریالی 18٪ “.

خودنیا وی با تأکید بر اینکه در صنعت نسبت به سال گذشته که این میزان 13 درصد بود ، این همه رشد مصرف انرژی نداشته ایم ، افزود: تقریباً همه صنایع به شرکت توزیع برق بدهکار هستند ، بعضی بیشتر و بعضی کمتر “.

وی گفت: به عنوان مثال تقریباً همه کارخانه های فولاد بدهکار شرکت برق هستند ، آنها بدهی زیادی نیز دارند و بیشترین بدهی مربوط به مبلغ 12 میلیارد تومان مربوط به نساجی بروجرد است.

وجود 2000 کیلومتر شبکه برق فرسوده در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به وجود نزدیک به دو هزار کیلومتر شبکه برق فرسوده در سراسر استان ، تصریح کرد: 30 درصد شبکه برق استان تقریبا فرسوده است.

خودنیا با بیان اینکه برنامه طراحی شده های وی در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت این مشکل در استان حل شده است ، ادامه داد: با نرخ فعلی حدود 300 میلیارد اعتبار برای بازسازی این شبکه های برق مصرف شده مورد نیاز است.

وی تأکید کرد که امسال 26 تغذیه کننده وی گفت ، ما در برنامه کاری خود داریم ، “ما در صورت تخصیص اعتبار و همچنین پرداخت به موقع برق توسط مردم و ادارات ، تلاش خواهیم کرد که در پنج سال آینده شبکه برق فرسوده در استان نداشته باشیم. “

سال گذشته 9000 خاموشی رخ داده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از خاموشی در استان اظهار داشت: در این راستا 26 مورد تعمیر تغذیه کننده ما کارهای حیاتی ، ساخت خطوط حلقه ای ، نصب ترانسفورماتورهای جدید ، اصلاح شبکه ولتاژ کم با کابل خود پشتیبانی ، نصب 300 دستگاه محافظ و تجهیزات مانور را انجام داده ایم.

خودنیاوی گفت: “این اقدامات در حال توسعه است و برنامه این است كه تعداد تجهیزات حفاظتی این چنینی را تا پایان سال 1400 به 1500 مورد افزایش دهد تا هم از مدت زمان و هم از تعداد خاموش شدن با این اقدامات كاسته شود.”

وی با بیان اینکه در پایان سال 94 در طول سال 17000 خاموشی داشتیم ، تصریح کرد: تعداد قطع در پایان سال 1998 به 9000 قطع شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه باید به مرحله ای برویم که خاموشی مشترکان کمتر باشد ، گفت: در حال حاضر حدود 25 میلیارد ترانس و تجهیزات در انبارها داریم استان و ما مشکلی در این زمینه نداریم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.