اختلال در کار آموزش پذیرفتنی نیست

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

اختلال در کار آموزش پذیرفتنی نیست

اختلال در کار آموزش پذیرفتنی نیست https://majale-rooz.ir/2021/01/اختلال-در-کار-آموزش-پذیرفتنی-نیست/ مجله روز Mon, 18 Jan 2021 16:21:09 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/01/اختلال-در-کار-آموزش-پذیرفتنی-نیست/ مجله روز / گیلان فرماندار رشت گفت: تاج یک تهدید است ، در این راستا انتظار می رود آموزش و پرورش این تهدید را به یک فرصت تبدیل کند و باید شرایط را به گونه ای مدیریت کرد که در کار آموزشی خللی ایجاد نشود. ” علی فتح اللهی امروز در جلسه شورای آموزش و …

مجله روز / گیلان فرماندار رشت گفت: تاج یک تهدید است ، در این راستا انتظار می رود آموزش و پرورش این تهدید را به یک فرصت تبدیل کند و باید شرایط را به گونه ای مدیریت کرد که در کار آموزشی خللی ایجاد نشود. ”

علی فتح اللهی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در دولت برگزار شد ، اظهار داشت: ما در حال ایجاد و تحول جامعه هستیم ، باید تأمین کنیم توجه به آموزش و علوم برای پیشبرد جامعه به سمت توسعه و پیشرفت.

فرماندار رشت افزود: با توجه به شرایطی که به دلیل طغیان تاج داریم ، باید همیشه آماده این اتفاقات باشیم.

وی ادامه داد: تاج یک تهدید است. به این معنا که انتظار می رود آموزش این تهدید را به یک فرصت تبدیل کند و باید شرایط را مدیریت کرد تا در کار آموزشی خللی ایجاد نشود.

فتح الله گفت: اگر قرار است به شکلی جامع توسعه یابد ، همه باید شرکت کنند تا شرایط لازم برای آموزش فراهم شود.

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت: پرورش افراد ماهر و توانمند از دیگر مأموریت های آموزشی است.

وی افزود: در کمیته برنامه ریزی شهر آینده مبلغی برای خرید تبلت ویژه دانشجویان نیازمند در نظر گرفته می شود.

مشکل دسترسی به اینترنت در مدارس استفاده از ADSL است

فرزاد توکلی ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در ادامه این نشست درباره سیستم شاد تصریح کرد: ارائه خدمات سیستم شاد تا حدودی مربوط به شبکه ارتباطات است ، در بخشی مربوط به سرور اصلی و بخشی مربوط به امکانات دانشجویی است.

وی افزود: وزارت ارتباطات بستر ارتباطی لازم را با شاد فراهم می کند و نقشی در ایجاد آن ندارد و وزارت آموزش و پرورش این نرم افزار را با همکاری یکی از اپراتورها و مشارکت یکی از برجسته ترین دانشگاهها “.

در مورد اینترنت رایگان برای دانشجویان ، توکلی گفت: “بیشتر فعالیت های آموزشی در برنامه های دیگر و خارج از محیط شاد دنبال می شوند ، بنابراین هزینه مصرف اینترنت افزایش می یابد.”

مدیرکل ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی گیلان ادامه داد: رشت و انزلی از جمله شهرهایی هستند که از نفوذ ارتباطی بالایی برخوردار هستند و تقریباً هیچ مشکل ارتباطی خاصی نداریم. البته شهر رشت بیشترین موانع عمومی را در توسعه ، ساخت و نصب برج های ارتباطی دارد.

توکلی اظهار داشت: مشکلی که مدارس در بحث دسترسی به اینترنت دارند استفاده از ADSL است. اصولاً مودم ADSL برای بارگیری با سرعت بالا طراحی شده است و برای بارگیری و ارسال حجم زیادی از داده مناسب نیست. از ADSL در هیچ جای دنیا برای ارسال اطلاعات و داده ها استفاده نمی شود.

وی با اشاره به راهکارهای لازم گفت: بستر سیم مسی را جایگزین بستر فیبر نوری کنید که دارای شبکه های پایدار و بستر نامحدود است و هزینه آن برابر با سیم مسی است. نکته بعدی استفاده از سرویس VDSL است. راه حل دیگر ارائه خدمات بی سیم شهری است که توسط اپراتورهای مختلف ارائه می شود. راه حل چهارم استفاده از چندین سرویس ADSL است که باید گروه بندی شوند.

وی گفت: “مدارسی که راه حل ما را انتخاب کردند ، یکی از موارد بالا را پیشنهاد کردیم. اگر مدارس دیگری علاقه مند باشند ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به آنها و ارائه راه حل مناسب برای آنها خواهند بود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.