شکوری: با هر شرایطی حاضر نیستیم بازیکن بگیریم

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

شکوری: با هر شرایطی حاضر نیستیم بازیکن بگیریم

شکوری: با هر شرایطی حاضر نیستیم بازیکن بگیریم https://majale-rooz.ir/2021/02/شکوری-با-هر-شرایطی-حاضر-نیستیم-بازیکن-ب/ مجله روز Mon, 15 Feb 2021 11:32:23 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/02/شکوری-با-هر-شرایطی-حاضر-نیستیم-بازیکن-ب/ به گزارش خبرگزاری مجله روز؛ ابراهیم شکوری درمورد موضوع پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس گفت: “خدا را شکر اکثر بازیکنان ما صحبت کردند و گفتند که ما خودمان مشکلات خانواده را حل خواهیم کرد. مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می دهد”. وی ادامه داد: اما ما از گذشته مشکلاتی به …

به گزارش خبرگزاری مجله روز؛ ابراهیم شکوری درمورد موضوع پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس گفت: “خدا را شکر اکثر بازیکنان ما صحبت کردند و گفتند که ما خودمان مشکلات خانواده را حل خواهیم کرد. مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می دهد”.

وی ادامه داد: اما ما از گذشته مشکلاتی به ارث برده ایم به عنوان مثال در مورد بودیمیر باید 500000 یورو یعنی حدود 15 میلیارد تومان بپردازیم. بازیکنان کادر فنی و بزرگان تیم ما این مسائل را به خوبی درک کرده اند و در کنار هم هستند. این باشگاه همچنین سعی می کند منافع باشگاه و بازیکنان را در نظر بگیرد. سال گذشته سعی کردیم همه مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم تا آنها هیچ نگرانی ذهنی نداشته باشند و نسبت به گذشته کاملاً آرام باشند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرداخت های سال نو ، تصریح کرد: “در سال جدید ، تیم ما 20٪ از رسیدها را دریافت کرد. برخی از بچه ها مقداری بیشتر نیز دریافت کردند زیرا” افزودن “را به پایان رساندند. با تشکر از همه بازیکنان. ما خانواده ای تشکیل داده ایم که قدرت آنها بر همه مشکلات غلبه می کند و آنها را یکی پس از دیگری حل می کنیم. آرامشی که در تیم ما وجود دارد قدرت ماست و سعی می کنیم آن را حفظ کنیم.

شکوری در مصاحبه با رادیو ورزش در مورد مشکل پنجره نقل و انتقالات گفت: “ما مبلغ ادعاهای بودیمیر را آماده کردیم و وکیل وی آن را به مبلغ 350 هزار یورو تأیید کرد. روز اول 60 هزار یورو ، سپس 250 هزار یورو و سپس 315 هزار یورو هفته نیز بقیه پول را به ما تأیید می کند. مشکلات بانکی هم برای پول و هم برای انتقال وجود دارد و شرایط دشوار است. شاید ما در حال حاضر سخت ترین و عجیب ترین روزهای باشگاه را پشت سر بگذاریم ، اما ما سعی می کنیم با همدلی بر این مشکلات غلبه کنیم.

وی در مورد سیاست باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: “طبق اصول حرفه ای کادر فنی ، این باشگاه نیاز به همان رویه را در پرسپولیس اعلام می کند.” با توجه به نیاز به کادر فنی باشگاه اعلام شده ، ما حاضر نیستیم بازیکنان را به هر قیمتی و تحت هر شرایطی به خدمت بگیریم. ما تیم را با توجه به نیاز تقویت می کنیم. ما به درخواست کادر فنی در حال مذاکره هستیم. با توجه به اینکه بازیکن خارجی در کشور وجود ندارد ، بازیکنی که می تواند به پرسپولیس کمک کند بسیار محدود است اما ما سعی می کنیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. در مکان های اعلام شده توسط کادر فنی

شکور افزود: ما از مجادله بیرون نمی آییم ، سعی می کنیم در سکوت و شرایط به صورت حرفه ای کار کنیم. ما پس از پایان انتقال اعلام خواهیم کرد. همانطور که درباره ترابی با گرایش مثبت و حرفه ای اظهار نظر کردیم ، خدا را شکر تیم ما بازیکنان بسیار خوبی از کاپیتان ما دارد که در پرسپولیس نماد و اسطوره است و همه تیمهای لیگ آرزو دارند که او را با غیرت و تعصب داشته باشند و تمام توانایی او برای کار کردن او این کار را با جوانترین عضوی که در تیم است انجام می دهد ، اما در بعضی جاها به حمایت نیاز دارد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هواداران از بازیکنان جوانی مانند برزگر و حسین پور می خواهند به صورت قرضی جدا شوند ، گفت: “ما در ابتدای فصل همین تجربه را داشتیم. روستایی که دیروز در پیکان مقابل ما بازی کرد” The ما سال آینده تماشا خواهیم کرد ، او یک بازیکن در تیم ما است و ما تصمیم می گیریم چه اتفاقی برای او بیفتد. همین روند برای همه بازیکنان جوان ما ادامه خواهد داشت. هیچ بازیکنی برای همیشه از هم جدا نمی شود. شما در شرایط باتجربه تری آمادگی بیشتری خواهید داشت و در آینده به تیم ما کمک خواهید کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه ریزی لیگ و اینکه سه بازی نیم فصل دوم قبل از تعطیلات نوروز انجام می شود و تعطیلات نیم فصل در قلب این تعطیلات است گفت: “ما مشمول سازمان لیگ ، اما با توجه به اینکه تیم ما در حال رسیدن به فینال آسیا است. “ما باید در سه جبهه بجنگیم ، باید با انصاف و عدالت بیشتری به تیم خود نگاه کنیم. بعد از فینال حمله بزرگی به تیم ما صورت گرفت ، به همین دلیل برنامه ریزی به این صورت است ، در حالی که ما چندین هفته است که هر 4 یا 5 روز یک بار بازی می کنیم اما هیچ کس از پرسپولیس حتی اعتراض کوچکی هم نکرده است.

وی ادامه داد: دوستانی که قبلاً فضا را جمع می کردند ، اکنون هیچ خبری نداریم زیرا هر 4 یا 5 روز بازی می کنیم ، سعی می کنیم خود را با برنامه ریزی وفق دهیم. می دانیم که سازمان لیگ نیز مشکلات خاص خود را دارد اما تیم ما تحت فشار است. ما مشکلات فنی و جسمی داریم. اکنون همه تیم ها در حال استراحت هستند ، اما تیم ما بازی می کند.

شکوری درباره سوپرکاپ ، بدون توجه به اینکه آیا آنها برای برگزاری سوپرجام توافق می کنند یا نه ، گفت: “تیم ما حرفه ای است و ما فینالیست آسیا هستیم ، من قطعاً دوست دارم سوپرجام برگزار شود.” پرسپولیس بحث نمی کند که سوپرجام برگزار نشود. قدرت و توانایی تیم زمانی مشخص می شود که آنها در شرایط دشواری قرار داشته باشند و تیم ما در آن شرایط دشوار به خوبی کار کند.

به گزارش فارس ، ابراهیم شکوری در مصاحبه با برنامه رادیو جوان ، در مورد نگرانی هواداران پرسپولیس از پیروزی های 1-0 این تیم ، اظهار داشت: هواداران انی آنقدر نگران نیستند. من هم طرفدار بودم و با هواداران رابطه نزدیک دارم. پیام هایی که دریافت می کنیم واقعاً مثبت هستند. ما 4 پیروزی ارزشمند و 12 امتیاز کسب کردیم. با توجه به قدرت بازی ها ، تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشته است. از همه اعضای تیم و هواداران تشکر می کنم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد تقویت این تیم تصریح کرد: بازیکنان ما از بهترین های ایران و آسیا هستند و آنها با عملکرد خود آن را ثابت کردند. پرونده بودیمیر بسیار بزرگ و سنگین است اما اتحاد خانوادگی پرسپولیس امید و همه ما برای غلبه بر این مشکلات متحد هستیم. ” پرونده بودیمیر 15 میلیارد تومان بود كه توسط مدیریت باشگاه پرداخت شده است.

وی افزود: بودجه مسئله ای است و نقل و انتقال موضوع دیگری است. با تأیید وكیل بودیمیر ، 350 هزار یورو به طور قطعی به حساب وی واریز شده است. بقیه مبلغ منتقل شده است ، اما اعتبار آن طول می كشد. به حساب شما “

شکوری با انتقاد از باشگاه پرسپولیس برای تأمین بودجه گفت: “من فکر می کنم بهتر است دوستان منطقی و آشنا به محیط درآمدزا فوتبال باشند ، در این صورت آنها به این نتیجه می رسند.” این باشگاه که چهار بار قهرمان لیگ برتر شد و دو فصل در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت ، درآمد خوبی داشته است. با توجه به میلیون ها طرفدار که داریم ، منطقی است که درآمد ما بیشتر از بقیه است و در غیر این صورت باید تردید می کردیم.

وی ادامه داد: ما با مشورت مدیران باشگاه توانسته ایم این مشکل را برطرف کنیم ، در این مرحله مسئله مهم این است که مدیریت با تیم و حمایت هواداران باشد. آرامشی که در باشگاه ما حاکم است حاصل تلاش یک گروه و یک خانواده است. من نمی گویم که این جزئی است ، اما طبیعی است که از دوستان بپرسید این پول از کجا ناشی می شود.

شکوری افزود: “اما اگر حرفه ای ها آن را ببینند ، به این نتیجه می رسند که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و این تعداد نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای کشور نیز درآمد کسب کرده است. شرایط اقتصادی واردات و صادرات با مشکل روبرو هستند ، پرسپولیس. درآمد ارزی ایجاد می کند. ما به کمک و حمایت هواداران نیاز داریم. نتایج تیم خوب است ، اما ما تا پایان فصل سخت کار خواهیم کرد زیرا تیم های دیگر نیز هزینه می کنند.

وی با اشاره به هواداران بی شمار دو تیم در پایتخت گفت: طبیعی است که پرسپولیس و استقلال که میلیون ها هوادار در سراسر دنیا دارند کمک زیادی می کنند اما استقلال و پرسپولیس که نه عمومی هستند و نه خصوصی ، آیا آنها هیچ ردیف بودجه یا حتی هزار تومان ندارند. “آنها حتی آن را از دولت نمی گیرند. آیا باشگاه های خصوصی دیگری وجود دارد؟ درآمد شما از کجا تأمین می شود؟

شکوری در مورد انتقادات ناشی از محرومیت و مقایسه آن با دوران حضور در پرسپولیس ، گفت که حکم محرومیت مهاجم گل گهر خیلی سریع صادر شد و حتی امیر قلعه نویی نیز از این موضوع انتقاد کرد: “از دوستانی که این اظهارات را ابراز کرده اند تعجب کرده اند. من نمی خواهم برای صحبت در مورد این موضوع ، اگر به تاریخچه باشگاه پرسپولیس نگاه کنیم ، منبع اخطار کتبی را از سازمان لیگ برای مدل موهای خود دریافت کرده است. سیستم فوتبال دارای عناصر قضایی است ، ما نباید این بازی را توجیه کنیم.

وی افزود: ما تابع قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و قضاوت را به عهده مردم می گذاریم. من واقعاً از این صحبت تعجب می کنم: آیا واقعاً این حرکت به پرسپولیس نسبت داده شده است؟ شاید دوستان این تصاویر را ندیده باشند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد رفتار تماشاگران گفت: “مدیریت باشگاه ما از احمد مددی دیدار کرد. ما همه دوست هستیم. در زمین مسابقه وجود دارد و آهنگ ها باید یک چارچوب و قانون داشته باشند. قطعاً نه همه چیز. برای ما پذیرفته شده است. ما مدیرعامل باشگاه استقلال را دنبال می کنیم. “و ما حنیف عمران زاده بودیم. پرسپولیس پس از این موارد بیانیه ای صادر کرد. ما از هواداران پرشور خود خواستیم که باشگاه خود را تشویق کنند و درگیر مسائل حاشیه ای نشوند.

وی افزود: “همه ما سعی می کنیم با آرامش به جلو حرکت کنیم. در هر صورت طبق قوانین جمهوری اسلامی پیش می رویم. صلح نقطه قوت ماست و طبق اصول پیش می رویم. هواداران را به آرامش دعوت می کنیم و آن قطعاً آنها را از این مشکلات محروم خواهد کرد “.

256 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.