سناتور جمهوری‌خواه: ترامپ در حزب می‌ماند

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

سناتور جمهوری‌خواه: ترامپ در حزب می‌ماند

سناتور جمهوری‌خواه: ترامپ در حزب می‌ماند https://majalehirani.ir/2021/سناتور-جمهوری‌خواه-ترامپ-در-حزب-می‌م/ مجله ایرانی Mon, 15 Feb 2021 09:01:21 0000 بین الملل https://majalehirani.ir/2021/سناتور-جمهوری‌خواه-ترامپ-در-حزب-می‌م/ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله ایرانی ، لیندسی گراهام ، سناتور جمهوری خواه ، پس از تبرئه وی در دادگاه استیضاح ، با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تلفنی صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری شینهوا ، گراهام دوشنبه شب در مصاحبه ای گفت: “من دیشب با او (ترامپ) صحبت کردم.” او …

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله ایرانی ، لیندسی گراهام ، سناتور جمهوری خواه ، پس از تبرئه وی در دادگاه استیضاح ، با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تلفنی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا ، گراهام دوشنبه شب در مصاحبه ای گفت: “من دیشب با او (ترامپ) صحبت کردم.” او از وکلای خود بسیار سپاسگزار بود. او از همه ما برای کمک ما تشکر کرد. “او آماده حرکت به جلو و بازسازی حزب جمهوریخواه است.”

سناتور ترامپ گفت: “او از انتخابات کنگره 2022 هیجان زده است.” “من قصد دارم هفته آینده با او صحبت کنم و در فلوریدا مقداری گلف بازی کنم.”

گراهام در یک تماس تلفنی به ترامپ گفت: “آقای رئیس جمهور ، این حرکت” بازگشت به بزرگی آمریکا “باید ادامه یابد ، ما باید حزب را متحد کنیم.”

از دیروز 50 سناتور جمهوری خواه ، 4 مردم به برائت ترامپ از “تحریک افراط گرایی” و حمله به کنگره رای دادند.

در حالیکه مقامات دادگاه استیضاح ترامپ را صادر کردند ، سناتورهای جمهوری خواه از رئیس حزب سابق خود دفاع کردند ، فیلم هایی از روزی که طرفداران وی به ساختمان کنگره حمله کردند ، افسران پلیس را مورد ضرب و شتم قرار دادند و مقامات آمریکایی ، از جمله معاون سابق رئیس جمهور را با خود راندند.

ترامپ با استقبال از تصمیم جمهوری خواهان ، در بیانیه ای نوشت: “جنبش تاریخی ، میهنی و زیبا” آمریکا را بزرگ کن “تازه آغاز شده است.” من در ماه های آینده چیزهای زیادی برای گفتن با شما دارم. “

“ما چیزهای زیادی برای کار داریم و به زودی با چشم انداز آینده روشن و بدون محدودیت ایالات متحده ظهور خواهیم کرد.”

ترامپ پیش از این تهدید به ترک حزب جمهوری خواه و تشکیل حزبی به نام حزب میهنی کرده بود.

طبق نظرسنجی افکار عمومی ، 70 درصد جمهوری خواهان در ایالات متحده می گویند در صورت تشکیل حزب جدید ترامپ به او ملحق می شوند.

اما رویترز به نقل از چهار منبع آگاه گفت: ده ها مقام سابق جمهوری خواه که تمایلی به حمایت از حزب جمهوری خواه در برابر ترامپ و تلاش های آنها برای تضعیف دموکراسی آمریکایی ندارند ، برای تشکیل یک حزب سوم میانه راست مذاکره کردند

در آخرین مورد ، نیکی هیلی ، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل روز جمعه با انتقاد از ترامپ گفت که معتقد است رئیس جمهور سابق همه را شرمنده کرده است.

انتهای پیام


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.