محدودیتی برای صدور ضمانت‌های ارزی در داخل کشور نداریم

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

محدودیتی برای صدور ضمانت‌های ارزی در داخل کشور نداریم

محدودیتی برای صدور ضمانت‌های ارزی در داخل کشور نداریم https://majalehirani.ir/2021/محدودیتی-برای-صدور-ضمانت‌های-ارزی-در/ مجله ایرانی Tue, 16 Feb 2021 16:37:49 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/محدودیتی-برای-صدور-ضمانت‌های-ارزی-در/ مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار داشت: هیچ محدودیتی در صدور ضمانت ارزی در کشور وجود ندارد و ضمانت نامه بانکی ایران آمادگی را برای صدور این ضمانت ها اعلام کرد. به گزارش مجله ایرانی ، حجت الله سیدی در نشست ویژه “نقش بانک ها در تأمین مالی بخش خصوصی و توسعه صنعت پتروشیمی” طی دومین …

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار داشت: هیچ محدودیتی در صدور ضمانت ارزی در کشور وجود ندارد و ضمانت نامه بانکی ایران آمادگی را برای صدور این ضمانت ها اعلام کرد.

به گزارش مجله ایرانی ، حجت الله سیدی در نشست ویژه “نقش بانک ها در تأمین مالی بخش خصوصی و توسعه صنعت پتروشیمی” طی دومین نمایشگاه و کنفرانس ویژه کیش برای حمایت از تولید داخلی در صنعت پتروشیمی گفت. جزیره: بانک صادرات ایران تجربه موفقی در ارائه خدمات به صنعت پتروشیمی دارد و این صنعت پیشرانه از قابلیت های بسیاری برخوردار است که استفاده از آنها موجب پیشرفت کشور می شود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه صنعت پتروشیمی مسئولیت قسمت عمده ای از ارز کشور را طی دو سال دشوار گذشته و در سطح بین المللی بر عهده داشته است ، افزود: تجربه چند سال گذشته نشان می دهد که اگر ما می خواهیم بانک های Want تعریف کنیم الگوها و تجهیزات یا بازارهای سرمایه ، صنعت پتروشیمی همه این شرایط را دارد و از همه ابزارهای مالی در این صنعت استفاده می شود.

وی گفت: این ابزارها از نظر ریسک ، کوتاه مدت و بلند مدت ، ریالی و ارزی در صنعت پتروشیمی استفاده می شود و اکثر بانک ها در مذاکره با این صنعت فعال بوده اند.

صیدی تلاش های انجام شده در این صنعت توسط تولیدکنندگان تجهیزات ، شرکت های تحقیق و توسعه و شرکت های دانش بنیان را ستود و گفت: “یکی از مواردی که در کنفرانس ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد ، صدور قطعنامه است و همه متعهد به انجام آن هستند مقدمات آن را امتحان کنید.

مدیر عامل بانک صادرات ایران اصرار داشت که اگر ما یک ماموریت اصلی داریم ، توسعه کشور ، پیشنهاد داد که این بانک با توجه به متغیرهای مهم تأثیرگذار بر مسائل داخلی و بین المللی ، پنج مورد را برای تأمین مالی صنعت پتروشیمی در نظر بگیرد. در ماههای آینده و کار.

سیدی گفت: بودجه شرکت های بورسی نیز باید توسط بانک ها تضمین شود بنابراین بانک ها در کنار آنها می مانند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.