آخرین وضعیت محموله واکسن سینوفارم اهدایی کشور چین

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

آخرین وضعیت محموله واکسن سینوفارم اهدایی کشور چین

آخرین وضعیت محموله واکسن سینوفارم اهدایی کشور چین https://majalehirani.ir/2021/آخرین-وضعیت-محموله-واکسن-سینوفارم-اهد/ مجله ایرانی Wed, 10 Mar 2021 20:32:40 0000 دانش و سلامت https://majalehirani.ir/2021/آخرین-وضعیت-محموله-واکسن-سینوفارم-اهد/ به گفته شاف ، سخنگوی سازمان غذا و دارو ، دکتر کیانوش جهانپور گفت: “قبلاً ، ورود و استفاده مشروط به این واکسن توسط سازمان غذا و دارو صادر شده بود.” جهانپور با بیان اینکه مجوز استفاده اضطراری از واکسن Sinopharm حداقل در 33 کشور صادر شده است و استفاده از آن در ساخت و …

به گفته شاف ، سخنگوی سازمان غذا و دارو ، دکتر کیانوش جهانپور گفت: “قبلاً ، ورود و استفاده مشروط به این واکسن توسط سازمان غذا و دارو صادر شده بود.”

جهانپور با بیان اینکه مجوز استفاده اضطراری از واکسن Sinopharm حداقل در 33 کشور صادر شده است و استفاده از آن در ساخت و دهها کشور دیگر آغاز شده است ، تصریح کرد: تکمیل اطلاعات و اسناد فنی و پس از بررسی آن ، سازمان غذا و دارو ، مجوز مصرف اضطراری آن در کشور صادر شده است و در حال حاضر محدودیتی در توزیع و واکسیناسیون آن وجود ندارد.

به گفته ودا ، وی گفت: این واکسن مانند سایر واکسن های مجاز در سیستم کشوری واکسیناسیون قرار می گیرد و براساس اولویت های اعلام شده در سند واکسیناسیون تاج کرونا از طریق وزیر بهداشت توزیع و مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین زمان سفر به گوانجو

با وجود این که گوانجو در جنوب کشور چین واقع شده اما از آب و هوای نیمه مرطوب و مطوبی برخوردار است. در تابستان دما رطوبت هوا بسیار بالا است و در زمستان هم هوا آنچنان سرد نمی شود. بهترین زمان سفر به گوانجو فصل پاییز یعنی از اکتبر تا دسامبر میباشد. آب و هوای همیشه گرم و شرجی این شهر در تابستان و یا باران‌های زیاد پاییز خیلی مناسب لذت بردن از هوای آزاد نیست.

مشخصات گوانجو

اخذ ویزای توریستی چین

این نوع از ویزا برای افرادی صادر میگردد که هدفشان از سفر به چین گردشگری و تفریح و گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. شما اگر قبلا به چین سفر کرده اید و دارای ویزا بوده اید و در حالی که هنوز ویزای شما اعتبار داشته باشد می توانید مجدد اقدام به سفر نمایید در غیر این صورت می بایست مجدد برای اخذ ویزای توریستی چین اقدام نمایید. شما می بایست ۱ ماه قبل از سفر خود به چین اقدام به اخذ ویزا نمایید. همچنین بررسی،تایید و اخذ ویزای توریستی چین حدود ۷ روز کاری به طول می انجامد.

راهنمای سفر اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.