مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند

مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند https://majalehirani.ir/2021/مسئولان-باید-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-را-در-ج/ مجله ایرانی Tue, 16 Mar 2021 13:36:27 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/مسئولان-باید-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-را-در-ج/ به گزارش خبرنگار بوکانان خبرگزاری آنا ، شهید این شهر و رئیس بنیاد امور ایثارگران به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با دو خانواده از دانشجویان پیشکسوت و ولادت حضرت دیدار کردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسین (ع) تولدت مبارک. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با بیان اینکه دیدار با شهدا …

به گزارش خبرنگار بوکانان خبرگزاری آنا ، شهید این شهر و رئیس بنیاد امور ایثارگران به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با دو خانواده از دانشجویان پیشکسوت و ولادت حضرت دیدار کردند. ابوفضل العباس (س) و امام حسین (ع) تولدت مبارک.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوکان با بیان اینکه دیدار با شهدا و خانواده های معظم شهدا وظیفه مسئولان است ، گفت: مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند. زیرا با این کار هیچ نیرویی به فکر تعدی به این مرز و بوم نخواهد بود.

انور زیی گفت: حقوق امروز ایران اسلامی مدیون حماسه شهدا و ایثارگرانی است که با اقتدار و اعتقاد خود از سرزمین ایران اسلامی دفاع کرده اند.

امروز خون شهدا برای امنیت کشور ریخته شده است

وی با بیان اینکه این ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که امروز با ایمنی و احترام زندگی می کنیم گفت: دانشگاهیان باید بر رشادت ها و فداکاری های شهدا برای نسل های آینده تمرکز کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: نباید سنت دیدار با شهدا و خانواده شهدا را فراموش کنیم.

ژیی گفت: امیدواریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خدمت به معنای واقعی کلمه موفق باشند و بتوانند وظایف خود را برای خدمت به شهدا و خانواده های معظم شهدا انجام دهند.

به گزارش آنا ، در این جلسه از دو خانواده پیشکسوت دانشجویی (60٪ سولمان قاجینیا با تجربه و 65٪ محمد خانادان با تجربه) تقدیر شد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.