وزارت ورزش در قبال فوتبال نقش حاکمیتی خود را انجام داده است+ اسناد

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

وزارت ورزش در قبال فوتبال نقش حاکمیتی خود را انجام داده است+ اسناد

وزارت ورزش در قبال فوتبال نقش حاکمیتی خود را انجام داده است اسناد https://majalehirani.ir/2021/وزارت-ورزش-در-قبال-فوتبال-نقش-حاکمیتی-خ/ مجله ایرانی Sun, 14 Mar 2021 16:10:19 0000 ورزش https://majalehirani.ir/2021/وزارت-ورزش-در-قبال-فوتبال-نقش-حاکمیتی-خ/ به گزارش مجله ایرانی؛ به دنبال شایعه عدم میزبانی مقدماتی جام جهانی 2022 و ایران ، ورزش و جوانان ، دکتر وی که وزیر Saltnifer ، لیگ قهرمانان آسیا بود ، نامه ای به شیخ سلمان ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینفانتینو ، رئیس جمهور ارسال کرد. از فیفا این اقدام مطابق با نقش …

به گزارش مجله ایرانی؛ به دنبال شایعه عدم میزبانی مقدماتی جام جهانی 2022 و ایران ، ورزش و جوانان ، دکتر وی که وزیر Saltnifer ، لیگ قهرمانان آسیا بود ، نامه ای به شیخ سلمان ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینفانتینو ، رئیس جمهور ارسال کرد. از فیفا

این اقدام مطابق با نقش حاکمیتی وزارت ورزش و جوانان در حمایت از فوتبال ایران انجام شد و در صورت نیاز فدراسیون به کمک ، متولیان ورزش کشور با همکاری آژانس های مربوطه کار خواهند کرد.

تأکید شده است که وظیفه اصلی در روابط بین الملل اتحادیه ها وظیفه خود آنهاست و فقط نقش حمایتی و حمایتی وزارت ورزش و جوانان است و آنها همیشه سعی می کردند وظیفه حاکمیت خود را انجام دهند و از بهترین سازمانهای IS استفاده کنند.

ما توصیه می کنیم تصمیمات نادرست اتخاذ شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ، به جای اینکه برخی افراد و عناصر سو ab استفاده سیاسی از اقداماتی را که علیه منافع ایران انجام می شود و این حوادث را مورد انتقاد قرار می دهند ، تحت فشار قرار دهند ، جمهوری اسلامی ایران بخشی از این معما است. مسئولان ورزش ایران باید این فشارها را به جهان خارج وارد کرده و با استفاده از توانایی های خود از حقوق ایران دفاع کنند.

در همین راستا و برای درک افکار عمومی ، دو مقاله ذکر شده در زیر منتشر می شود. واضح است که علی رغم اعلام تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ، وزارت ورزش و جوانان به همراه سایر نهادهای حاکمیتی و ورزشی از فدراسیون فوتبال ایران برای احقاق حقوق خود حمایت خواهند کرد.

555 است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.