ایران امروز یکی از کشورهای برتر نیروگاه ساز جهان است

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

ایران امروز یکی از کشورهای برتر نیروگاه ساز جهان است

ایران امروز یکی از کشورهای برتر نیروگاه ساز جهان است https://majalehirani.ir/2021/ایران-امروز-یکی-از-کشورهای-برتر-نیروگا/ مجله ایرانی Mon, 15 Mar 2021 19:33:16 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/ایران-امروز-یکی-از-کشورهای-برتر-نیروگا/ مدیرکل دفتر تولید فنی شرکت تولید برق حرارتی گفت: ایران امروز یکی از برترین نیروگاه های جهان است و این موضوع مورد تایید همه کشورها قرار گرفته است تا سطح دانش و فناوری کارشناسان ایرانی در نیروگاه ساخت و ساز در سراسر جهان. در شناخته شده است. ” به گزارش مجله ایرانی ، اسماعیل نمازی …

مدیرکل دفتر تولید فنی شرکت تولید برق حرارتی گفت: ایران امروز یکی از برترین نیروگاه های جهان است و این موضوع مورد تایید همه کشورها قرار گرفته است تا سطح دانش و فناوری کارشناسان ایرانی در نیروگاه ساخت و ساز در سراسر جهان. در شناخته شده است. ”

به گزارش مجله ایرانی ، اسماعیل نمازی امروز در حاشیه ششمین کنفرانس ساخت و بازسازی تجهیزات و قطعات نیروگاه های داخلی به خبرنگاران گفت که امروز شرکت های ایرانی تمام نیروگاه های مورد نیاز کشور را می سازند و همچنین پیشگام هستند. او بوده است و بصورت دوره ای تعمیر کنید. و بهره برداری به بهترین شکل ممکن.

وی گفت: ما نیروگاه های جدید با ظرفیت داخلی احداث و بهره برداری خواهیم کرد و علاوه بر این نیروگاه های ساخته شده توسط شرکت های خارجی در گذشته را نیز نگهداری و بهره برداری خواهیم کرد که قسمت دیگر آن توسط کنفرانس ساخت و ساز داخلی امسال ساخته می شود. استرس داشت. ” ؛ “از آنجا که نیروگاه دارای مشخصات و تجهیزات مختلف نیروگاه در کشور است ، هر یک توسط یک شرکت خارجی ساخته شده و ویژگی ها و مشخصات آن با قسمت های دیگر متفاوت است.

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت تولید برق حرارتی با بیان اینکه در زمینه تعمیر و بهره برداری از طیف وسیعی از تجهیزات و قطعات تولید شده توسط شرکت های خارجی می توان به خودکفایی دانش و اجرا دست یافت ، ادامه داد: کشور روند رو به رشدی دارد و با توجه به اینکه اولویت صنعت برق کشور حفظ ظرفیت های موجود در ابتدا و سپس ارتقا capacity ظرفیت با ساخت نیروگاه های جدید است ، مسئله تعمیر و نگهداری بسیار مهم است.

به گفته نمازی ، خوشبختانه در سالهای اخیر ، ما در تأمین قطعات داخلی نیروگاه ها توفیق داشته ایم و تلاش شده است قطعات یدکی برای تجهیزات اصلی با توان داخلی طراحی و تولید شود ، به عنوان مثال در حال حاضر ، ما می توانیم استفاده کنیم تقریباً تمام پره های توربین گاز را تولید می کند و یک بخاری در کشور تولید می کند.

اعتماد به توان داخلی راز خودکفایی در صنعت برق است

علاوه بر این ، علی نیخات ، دبیر ششمین کنفرانس ساخت و بازسازی داخلی تجهیزات و قطعات نیروگاه ، در پایان این همایش گفت: برای دستیابی به اهداف پشتیبانی ، ششمین کنفرانس که حدوداً چند ماه دیگر برگزار شد. ساخت داخل به ویژه قطعات نیروگاه و صنایع وابسته.

وی گفت: این کنفرانس با گردهم آوردن مقامات دولتی و کارگران نیروگاه های برق در زمینه تولید برق و تولیدکنندگان تجهیزات به دنبال اثرگذاری و ایفای نقش در برقراری ارتباط سازنده بین تمام بخشهای صنعت برق بود.

مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات تابا اظهار داشت: وجود دانش کافی در مورد الزامات فنی نیروگاه ها به تیم های جدید ، سرمایه گذاران و سازندگان در شرایط مهم هدایت و تسریع روند ساخت داخل تجهیزات نیروگاه و فعالیت های بازسازی آنها آیا فرصت هایی برای اجرا است.

به گفته وی ، طی 6 ماه گذشته هر دوشنبه یکی از نیروگاه ها را از نظر نیازهای فنی مورد بررسی قرار داده ایم و در واقع ششمین کنفرانس ساخت داخل بستر مناسبی برای طراحی این نیازها ایجاد کرده است. شرکای نیروگاه.

همچنین ، غلامرضا مهرداد ، رئیس هیئت مدیره شرکت تعمیر نیروگاه ، در این مراسم گفت: فعالان نیروگاه در هر دو بخش خصوصی و دولتی و همچنین افرادی که در صنایع وابسته به نیروگاه کار می کنند ، باید خود را داشته باشند. دانش و روشهای سازگار تشکیل چنین کنفرانس هایی بستری را برای اشتراک تجارت و دانش در بین همه بازیگران و ذینفعان فراهم می کند.

وی گفت كه من در سال 1983 وارد صنعت نیرو شدم ، زمانی كه این كشور درگیر ساخت نیروگاهها بود ، ما شاهد ساختن صفر تا صد نیروگاه از سوی شركتهای خارجی و همچنین در منطقه مورد علاقه قبل از این بودیم. با آموزش های لازم به نیروهای ایرانی ، وی کشور را ترک کرد. وی گفت: تحت این شرایط ، كارشناسان و كارمندان ایرانی نیروگاههای برق با توانایی علمی و تجربه اندك خود ، البته با اطمینان ، وارد رده عملیاتی شدند و اولین مقام خود را در این زمینه بدست آوردند. کفایت در صنعت نیروگاه. این یک بردار بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعمیرات نیروگاه گفت: دومین گام و موفقیت با اطمینان به برق خانگی بحث تعمیر نیروگاه بود که کارشناسان داخلی صنعت برق با اطمینان مردم محلی آن را ثبت کردند. دانش و تجربه ملی

وی ادامه داد: سومین گام مهم در این زمینه ساخت داخلی نیروگاه ها بود و امروز می بینیم که ایران در این مسیر یکی از کشورهای پیشرو در ساخت نیروگاه و خودکفایی در صنعت نیروگاه است. با اعتماد به قدرت و وابستگی به ظرفیت داخلی. “بیا.

وضعیت مالی نیروگاه های خصوصی مطلوب نیست

علاوه بر این ، حسین مهریان دبیر انجمن نیروگاه های برق ایران (آسنا) در این مراسم با بیان اینکه وضعیت مالی نیروگاه های خصوصی مطلوب نیست گفت: “قیمت برق پایین است ، به همین دلیل و دلایل دیگر ، صنعت برق از نظر مالی است. برای نیروگاههای ضعیف و خصوصی و عمومی کمتر از نیاز آنها است ، بنابراین آنها در حال حاضر به عنوان کارمند حقوق بیشتری می گیرند ، اما سایر موارد آنها را ملزم به ارائه خدمات اضافی می کند که تولید برق نیروگاه نمی تواند کاری جز

دبیر انجمن نیروگاه های برق ایران گفت: اگر در مقطعی اجازه صادرات برق داشته باشند ، می توانند نیازهای خود را از این محل برآورده كنند اما در حالت فعلی شرایط برای آنها نامساعد است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در زمینه تولید کالاهای اساسی برای ساخت نیروگاه تا حد زیادی باعث کاهش هزینه های صنعت برق شده است خاطرنشان کرد: کیفیت و در بیشتر موارد تولید می شود. وی گفت: “آنها هیچ عیبی ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

مهریان گفت: یکی از مشکلات این است که هزینه ای که مشتریان باید برای بهای برق بپردازند وارد خزانه دولت می شود و رسیدن این مبالغ به شرکت های تابعه زمان می برد و این مشکلاتی را ایجاد می کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ساخت قطعات نیروگاه های تجدیدپذیر گفت: اقداماتی در زمینه نیروگاه های تجدیدپذیر انجام شده است اما نسبت آن نسبت به نیروگاه های حرارتی كمتر است و حدود 10 تا 15 درصد ما است تولید. “

با بیان اینکه در سال 2007 به دلیل انتقال نیروگاههای بخش خصوصی و نگرانی از عدم هماهنگی مدیریت بخشهای خصوصی و دولتی با یکدیگر ، کنسرسیومی به نام اتحادیه صنفی ایران تشکیل شد که به طور متفاوتی در مناطق به مدت 13 سال

وی گفت: یکی از وظایف این انجمن تشکیل همایش ها و آموزش ها است. در همین راستا ما هر سال هفت کنفرانس ملی برگزار می کنیم که یکی از آنها ساخت داخل و بازسازی قطعات نیروگاه است ، وی گفت: این کنفرانس از این نظر برای ما است. با توجه به اینکه نیروگاه ها از انواع فن آوری ها در دنیا استفاده می کنند و قطعات یدکی آنها یا ساخته نمی شوند یا به دلایلی در اختیار ما قرار نمی گیرند ، مهم است که خود ما مجبور به تولید این قطعات باشیم.

دبیر انجمن نیروگاه های برق ایران تأکید کرد: “تاکنون ، ما 2000 قطعه ساخته و آزمایش شده در نیروگاه ها داریم و پورتالی برای این کار مشخص کرده ایم و به همه نیروگاه ها اطلاع داده شده است که چگونه می توانند قطعات مورد نیاز خود را تأمین کنند. نیاز. “.

انتهای پیام

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.