گزارشی از رونمایی پلتفرم جامع خدمات خودرویی

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

گزارشی از رونمایی پلتفرم جامع خدمات خودرویی

گزارشی از رونمایی پلتفرم جامع خدمات خودرویی https://majalehirani.ir/2021/گزارشی-از-رونمایی-پلتفرم-جامع-خدمات-خو/ مجله ایرانی Tue, 16 Mar 2021 19:37:00 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/گزارشی-از-رونمایی-پلتفرم-جامع-خدمات-خو/ گروه صنعتی ایران خودرو برای ارائه خدمات جامع خودرویی از بستر استارتاپی به نام “بسپار” رونمایی كرد. به گزارش مجله ایرانی ، فرشاد مقیمی – مدیر عامل شرکت ارشاد- خرو – در این مراسم با اشاره به اینکه جهش تولید در ایران خودرو فقط در زمینه تولید نیست و اقدامات موثری نیز در زمینه خدمات …

گروه صنعتی ایران خودرو برای ارائه خدمات جامع خودرویی از بستر استارتاپی به نام “بسپار” رونمایی كرد.

به گزارش مجله ایرانی ، فرشاد مقیمی – مدیر عامل شرکت ارشاد- خرو – در این مراسم با اشاره به اینکه جهش تولید در ایران خودرو فقط در زمینه تولید نیست و اقدامات موثری نیز در زمینه خدمات پس از فروش انجام داد. لیا ، گفت: با طراحی یک بستر جامع خدمات خودرویی با تغییرات جهانی هماهنگ خواهد شد. با بهره گیری از این سیستم عامل ، به سمت ارتقا services خدمات الکترونیکی و تبدیل خدمات پس از فروش خواهیم رفت.

وی ارائه خدمات شفاف ، سریع و آسان را از اهداف طراحی این بستر دانست و گفت: “با گفتگوی مناسب با شرکت های بیمه ، چشم انداز روشنی برای توسعه خدمات از طریق این نرم افزار پیش بینی شده است.” پلت فرم محدود به هیچ مارکی نیست و ماشین می تواند از این زیرساخت با هر نام و آدرس استفاده کند. به غیر از سرویس جابجایی مسافر که نگرانی بسیاری از افراد است ، خدمات در محل نیز یکی از خدمات این پلتفرم است.

مقیمی گفت: “هدف ما افزایش رضایت مشتری است.” همه آژانس ها می توانند در این بستر شرکت کنند و خدمات ارائه دهند. با استفاده از این بستر می توان بازاریابی خوبی برای ارائه خدمات انجام داد.

مسئولیت های اجتماعی را در سیستم عامل های الکترونیکی گسترش دهید

علی آگام محمدی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، همچنین خواستار توسعه یک برنامه جامع خدمات خودرویی برای کارهای بشردوستانه ، بشردوستانه و بشردوستانه شد و گفت: طراحی این پلت فرم ، که همه تولید کنندگان خودرو می توانند از آن در زمینه رقابت خدمات استفاده کنند. این برنامه نباید سطحی باشد و باید م effectiveثر و کاربردی باشد.

وی گفت: این اپلیکیشن همچنین باید بیمه ها را به چالش بکشد و عملکرد آنها را به صورت شفاف نشان دهد. شفافیت در ثبت گزارش عملکرد نیز می تواند از ابهام جلوگیری کند. بسته به مسئولیت های اجتماعی ، تولیدکنندگان اتومبیل می توانند افراد کم درآمد را در مناطق اطراف کارخانه های خود شناسایی کرده و کمک های بشردوستانه ای برای مدیریت این محله ها ارائه دهند تا امکانات به درستی توزیع شود.

امسال اتفاقات خوبی در صنعت خودرو افتاده است

در ادامه این مراسم ، محسن صالحونیا – رئیس هیئت اجرایی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران (IDRO) گفت كه ارائه خدمات بهتر با استفاده از فناوری اطلاعات و نوآوری شركتهای دانش بنیان می تواند ظرفیت شركتهای خودروسازی را افزایش دهد. و شرکتهای بیمه برای ارائه خدمات به مردم ؛ وی گفت: نرم افزار “Besper” می تواند راحتی ، کاهش هزینه ها ، افزایش شفافیت و افزایش رضایت مشتری و دسترسی بهتر به خدمات سرعت و خودرو را کاهش دهد.

وی با اشاره به تحریم های بین المللی و شرایط سخت کرونا گفت: “علی رغم همه شرایط دشوار امسال ، اتفاقات خوبی در صنعت خودرو رخ داده است و ما می توانیم سال جهش تولید را با تولید حدود یک میلیون دستگاه به پایان برسانیم.”

معاون وزیر صمت ، تولید خودرو را یکی از محورهای مهم توسعه در صنایع بزرگ عنوان کرد و گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با مشارکت شرکت های دانش بنیان ، افزایش تولید داخلی و بهبود کیفیت برای کاهش وابستگی و خدمات پس از فروش ، ارتقا استانداردها و موتورهای کم مصرف تولید کند. با مذاکره مراکز دانش بنیان کشور ، این مرکز همچنان باید در قلب فعالیت تولیدکنندگان خودرو باشد.

به گزارش ایران خودرو ، این اپلیکیشن مجموعه ای از الزامات صاحبان خودرو از جمله استفاده از خدمات بیمه ، درخواست حمل و نقل همزمان به تعمیرگاه و گرفتن متخصص سیار در صورت بروز حادثه در محل است.

علاوه بر این ، از طریق این سیستم می توان کلیه مراحل پذیرش ، تعمیر و تمیز کردن ماشین را از طریق تلفن صاحب در نمایندگی پس از حمل و نقل جستجو کرد. این برنامه کلیه نیازهای هموطنان را در رانندگی و امور مربوطه از جمله درخواست خدمات در محل برای جاده ها ، وسایل نقلیه و … ، درخواست جابجایی تولیدکنندگان خودرو و سایر تعمیرگاه ها به نمایندگی های مجاز پوشش می دهد.

امکان استفاده از سیستم روتر ، درخواست انتقال سرنشینان اتومبیل با ضربه محکم و ناگهانی و زمینی ، ﻓﯿﮏ همچنین روتر داخل و خارج نیز از طریق این نرم افزار فراهم شده است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.