تعجب صادق محرمی از حرکت عجیب مورینیو/عکس

جدیدترین اخبار و اطلاعات گردشگری و توریست را در این وبلاگ دنبال کنید.

تعجب صادق محرمی از حرکت عجیب مورینیو/عکس

تعجب صادق محرمی از حرکت عجیب مورینیو/عکس https://majale-rooz.ir/2021/03/تعجب-صادق-محرمی-از-حرکت-عجیب-مورینیو-عک/ مجله روز Fri, 19 Mar 2021 12:48:36 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/03/تعجب-صادق-محرمی-از-حرکت-عجیب-مورینیو-عک/ پیروزی دو گل تاتنهام برابر دیناموزاگرب این تیم را در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا قرار داد ، اما شب گذشته اتفاق غیر منتظره ای رخ داد و شاگردان ژوزه مورینیو از این رقابت ها حذف شدند. دیدار دو تیم در وقت قانونی با دو گل به سود دیناموزاگرب برای تمدید …

پیروزی دو گل تاتنهام برابر دیناموزاگرب این تیم را در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا قرار داد ، اما شب گذشته اتفاق غیر منتظره ای رخ داد و شاگردان ژوزه مورینیو از این رقابت ها حذف شدند.

دیدار دو تیم در وقت قانونی با دو گل به سود دیناموزاگرب برای تمدید وقت اضافی به پایان رسید. در دقیقه 106 ، این دینامو زاگرب بود که گل سوم را در دروازه تیم لندنی به ثمر رساند ، بنابراین تاتنهام با یک حذف ناامید کننده و غیر منتظره روبرو شد.

اما ژوزه مورینیو ، سرمربی تاتنهام شب گذشته قدم جالبی برداشت. وی پس از پایان مسابقه به رختکن دیناموزاگرب رفت و بازیکنان این تیم را برای عملکرد خارق العاده تشویق کرد. اتفاقاً این مسئله باعث هیجان زندگی بازیکنان این تیم کرواسی نیز شده است.

نکته جالب در مورد بازیکنان دیناموزاگرب پس از دیدن ژوزه مورینیو به واکنش ستاره ایرانی این تیم ، صادق محرمی برمی گردد؛ جایی که به نظر می رسد محرم از عملکرد پرتغالی ها متعجب شده و چشمانش گواه این موضوع است.

مورینیو همچنین در یک کنفرانس مطبوعاتی از دینامو زاگرب تمجید کرد و گفت: “آنها همه چیز را در زمین ثابت کردند ، عرق کردند ، انرژی گذاشتند ، جان خود را دادند و خون ریختند ، در پایان مسابقه حتی زمین اشک شادی ، بسیار فروتن ، بسیار متعهد … و من مجبورم آنها را تحسین کنم ، در طرف دیگر تیم من بود و تکرار می کنم ، تیم من ، من آنجا بودم و به نظر نمی رسید “آنها در یک مهمانی مهم بازی می کنند”.

صادق محرمی از حرکت عجیب مورینیو تعجب کرد / عکس

بیشتر بخوانید: لیست تیم سوریه برای رویارویی با ایران

253 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.